View Full Version : Vaste server, nieuwe regels.
Black Tiger
08-02-2001, 00:47
LET OP!
Dit is onze vaste server en er zijn nieuwe regels.
Het board is niet meer totaal vrij, dat zullen jullie vanzelf merken.
ALLE gevoelige topics zijn afgesloten en alleen nog toegankelijk voor members.
Hoe wordt je member? Eenvoudig, wij kennen onze pappenheimers wel, je krijgt vanzelf toegang. Wie nieuw is, zal eerst in de andere topics moeten bewijzen d.m.v. zijn post, vraag- en antwoordgedrag dat hij echt met de hobby bezig is en niet alleen komt voor de zaak vrijgeschakeld te krijgen.
We zijn geen vrijschakelservice. We letten heel goed op en men krijgt dus vanzelf toegang, het wordt dus niet een soort eliteclubje, IEDEREEN heeft dezelfde kans.
Het kan ook zijn dat we naderhand een paar topics toch nog gewoon helemaal openen, maar eerst even zien hoe het zo loopt.
Wie hierover wil discussieren dat kan, maar dan wel in de kletspraat aub!
ikkeniet
08-02-2001, 02:07
mooi dat jullie er weer zijn ,veel suc7 met jullie board.
groeten aan iedereen.
om een member te worden valt valt niet mee voor mij denk ik want ik kijk meestal alleen maar en heel enkel post ik wat.
groeten ikkeniet
Unetwork
08-02-2001, 02:25
Leuk dat er weer leven in deze linkt zit wens iedere mod dan ook het beste en een hoop fun toe!
Goed begin vind ik wie zich bewijst krijgt de bonus .
Trouwens ik ben zeer blij dat jullie er weer zijn .
:-)))
Zo de eerste posting op het nieuwe board.
We hopen dat dhet dit maal een lang leven mag hebben. :)
Johnny Doe
08-02-2001, 09:51
Goed idee om sommige topics af te sluiten, zo filter je degene eruit die alleen en zo snel mogelijk willen kijken.
Het hobbyen is juist het grootste plezier.
Suc6 JD
Volledig mee akkoord...
Hopelijk blijft het funboard nu wat langer open dan de 5 vorige keren;-)
Wimpie
Succes er mee...
Vind de opzet wel overzichtelijk :)
Enne Wimpie... welke 5x :) lol
Grtzzzz
schumiNL
08-02-2001, 11:05
He COOOOOOOOOOOOOOOOOL
Eindelijk een ander board dan de satnerds waar mijn postings niet GEDELETE worden .............
:))
Good luck !!!!!
schumiNL
Je blijft lachen met die gast :)
MMMMMMMM gezellig hier,volgens mij ga ik me hier wel thuis voelen.
:D :D :D :D
Thumbs up voor een lang leven van het herrezen board dat zo langzaam aan wel het phoenix board mag gaan heten. Leuk alle bekenden weer terug te zien. Maar het lijkt wel, de een komt de ander gaat Satellitefun terug ******* weg. Een hobbyist moet heel wat bookmarks aanpassen de laaste tijd.
Hopen dat we dan door verstandig te posten (En te moderaten ;)) hier zo lang mogelijk kunnen blijven.
Gefeliciteerd met deze geweldige vernieuwde site.
Als beginnend satnert, voel ik me wel beperkt door dat
er voor een, juniormemberals ik, maar wijnig hulp bereikbaar wordt.
Als er maar weinig wordt geopend kan ik mijn ervaringen niet verdiepen, en dus ook nooit voldoende bijdragen.
Ik ben al lange tijd een trouw bezoeker van de vorige site, maar heb door mijn kennis ook nooit veel kunnen bijdragen.
Ik vrees dat dit voorlopig ook wel zo zal blijven.
Hopende om toch voldoende info te krijgen, goet ik iedreen.
Black Tiger
08-02-2001, 14:44
Ja, daar heb je gelijk in, maar vergeet niet dat ook de vraagstelling een rol kan spelen in onze bepaling of het een newbie wel of niet alleen om het vrijschakelen gaat.
Iedereen heeft dus kans. Maar het is een test voorlopig.
Ook van mijn kant veel plezier ermee en hopen dat het lang kan blijven bestaan.
satdigital
08-02-2001, 15:25
Hiermee weten jullie dat we hier ook zijn.
Is mijn eerste posting geloof ik sinds.....
Laat het hier maar verder groeien.
Ik ben blij dat dit board terug zijn. Spijtig dat ******* weg is, maar ja, we kunnen niet alles hebben zeker. :)
Lekker dat jullie er weer zijn en zo snel, veel suc6
blij dat jullie weer in de lucht zijn !!!!
Potverdikkie :) dit is het snelste forum dat ik ooit gezien heb.
Laten we hopen dat +/- nou eens ophoud met treiteren zodat we ons kunnen conzentreren op onze hobbie!
Nou dit gaat lekker snel zeg.
Pfoei...
Nou succes ermee en bekijken of het nu wat langer goed gaat
JeeWee
Bocky Wocky
08-02-2001, 16:55
Yes, mijn eerste posting !
Welcome back boys !
Nou maar hopen dat jullie het wat langer vol houden.
Met de verdwijning van Satt4all zal het hier wel extra druk gaan worden. Ziet er goed uit !
Groet,
B.W.
leuke site!!!!!!
heb ook de ondervinding dat de server veel sneller is dan *******
Gelukkig, weer wat te lezen over mijn (onze) hobby.
Wel jammer dat er de laatste 2 maanden zoveel problemen waren met het vinden van een goede server, ik hoop dat deze problemen nu definitief uit de wereld zijn en wens jullie heel erg veel succes ( en vooral plezier ) op deze nieuwe site.
Wat betreft het ******* board heel treurig allemaal, ik wil iedereen die bij het ******* betrokken is geweest heel erg bedanken voor de tijd en inzet die deze mensen hier in hebben gestoken!!!
Dit geldt zeer zeker ook voor de mensen die bij dit board werkzaam zijn, nogmaals veel succes en plezier :-))
Ga zo door !!
mpistache
08-02-2001, 17:41
veel succes met de site
ik heb belgenland erg gemist
Werkezel
08-02-2001, 18:28
Tof To Be Back!
Nu maar hopen dat het board eindelijk blijft!
satelliet
08-02-2001, 18:30
Wij zijn d'er ook weer bij
Klasse dat jullie weer terug zijn.
Ik hoop op dit board veel informatie te kunnen delen met andere users
Nogmaals ent te tof MAN :D :D
ben ook weer van de partij ik wens jullie veel succes en
hoop dat jullie het nog vele jaren volhouden
groetjes wil
kollenburg
08-02-2001, 19:40
Hoi,
Ik heb op de boards (******* en Funboard) nooit echt veel gepost, maar wel veel gelezen en nog veel meer geleerd :-))
Laten we er samen iets moois van maken.
Sucsess allemaal....
Groeten,
Erik.
sjonnie5
08-02-2001, 19:49
Blij dat jullie er weer zijn.
We hopen natuurlijk allemaal, dat dit weer lang mag duren en dat we voorlopig weer samen met onze hobby bezig kunnen blijven.
KEEP UP THE GOOD WORK
Welkom terug en veel succes
met het nieuwe board........
Ook ik heb het nieuwe board gevonden. Toch goed te zien dat ook hier weer oude bekenden bij elkaar komen. Ik hoop dat ook dit board een plaats zal zijn waar wij veel nieuws kunnen uitwisselen. Ik zit alleen nog te zoeken of hier ook bepaalde regels gelden vwb wat wel niet mag (kan)
su6
Ik dacht al dat ik mijn Internet aansluiting kon gaan opzeggen.
Niks aan zonder SatBoard.......
Gelukkig was er een backup en is er dit maal niks verloren gegaan.
Veel Plezier voor iedereen.....
Groeten,
beginnen we weer gewoon opnieuw, daar zijn we weer, fijn dat er weer wat nieuws over onze hobby kan worden uitgewisseld.
dit board "loopt"trouwens wel erg lekker snel, ik hoop dat dat zo blijft.
suc6 en blijven nu.
groetjes fenzo
softmatic
08-02-2001, 21:28
Mja.. dan kan ik natuurlijk ook niet achterblijven met te melden dat ik ook weer van de partij ben:
Softmatic uit Belgieland is er dus ook weer!
Veel succes en plezier op dit board. Lekker snel!!
Aznar
Ik heb er niet zo'n problemen mee met dat beleid. Misschien is het toch een hint om sommige topics read only te maken, omdat je dan zonder problemen toch informatie kunt krijgen. (Ik kom er nu zelf net achter dat ik niet verder kan dartelen...)
redneck eyeball
08-02-2001, 22:02
Proficiat met het nieuwe board, stukken sneller dan de vorige pogingen ! Weer opnieuw moeten aanmelden, maar da's maar een kleine moeite, hoop dat het deze keer iets langer zal duren ...
Ben in ieder geval ook al voorstander van de Humax 5400 groep, en wat ook zeldzaam is op het net is een groep voor CanalDigitaal Vlaanderen ... heb zo'n doos ook staan, gewoon Seca compatibel ...
Groetjes,
Red
Black Tiger
08-02-2001, 22:04
Met read-only maken voldoe je weer aan "vrijelijk verspreiden van informatie" en dat is net niet de bedoeling want dan kunnen we het hier ook meteen weer vergeten op deze server.
Het gaat ons er niet om dat er onzin gepost zou worden, maar het gaat er om de vrijschakeljongens buiten de deur te houden en enigszins aan de wetgeving te voldoen om zo te zien wat voor effekt dat heeft.
Als we dus al de beschuldiging van "vrijelijk verspreiden van informatie die tot doel heeft..." kunnen tegengaan dan zijn we er toch al bijna misschien.
gelukkig terug,
veel succes toegewenst en dat we hier met zijn allen langer mogen blijven posten voor de hobby.
gr opeltje
las niet dat iemand vroeg wat de regels zijn op dit board..
ik denk dat de meeste gebruikers die wel kennen...
mijn eerste regel is altijd....
vraag geen domme dingen waarvan je zelf wel voor 99% weet dat het niet kan of mag.....
verder is hopelijk iedereen volwassen genoeg :)
ik maar voor 25% hehehehe meer belg ben ik niet :) lol
grtzz J
In ieder geval beterschap met je griep.
Als veel vragen ook een gorde inbreng kan zijn, dan is er voor mij nog hoop. groetjes
In ieder geval beterschap met je griep.
Als veel vragen ook een goede inbreng kan zijn, dan is er voor mij nog hoop. groetjes
ook ik wil deze board veel succes wensen, en dat we het er het beste van zullen maken.ik heb op ******* ook veel geleerd en hoop dat hier ook te doen en met zyn allen komen we er wel.
iedereen veel succes groetjes mbon
Van harte gefeliciteerd met het nieuwe board.
Fijn dat er weer te lezen, vragen, reply-en enz. is.
BTW de optie van "printable page" is top.
Groetjes, veeeel suc6 en een lang en gelukkig leven.
Erger
robin hood
09-02-2001, 00:23
zag net voor 't eerst dat ******* dicht is, schrikken dus.
Gelukkig zijn jullie weer terug. Zal maar zo gauw mogelijk weer proberen "member"te worden.
Heb wel m'n naam veranderd, had nl geen alias.Nu dus wel.
Het bord is zeeeer snel, proficiat hiermee
En sat 4 aall, bedankt voor de mooie tijd
satfreakholl
09-02-2001, 09:49
sat 4 all, bedankt voor de mooie tijd ..
ja dat wil ik ook nog even zeggen
was altijd mijn startpagina bij mijn internet explorer
maar ik denk dat het hier ook wel goed komt
mpistache
09-02-2001, 10:19
Originally posted by redneck eyeball
Proficiat met het nieuwe board, stukken sneller dan de vorige pogingen ! Weer opnieuw moeten aanmelden, maar da's maar een kleine moeite, hoop dat het deze keer iets langer zal duren ...
Ben in ieder geval ook al voorstander van de Humax 5400 groep, en wat ook zeldzaam is op het net is een groep voor CanalDigitaal Vlaanderen ... heb zo'n doos ook staan, gewoon Seca compatibel ...
Groetjes,
Red
Beste redbneck eyeball
Waar kan men op het net de groep over canal digital vlaanderen vinden?
Hier is de link voor de c+ vlaanderen groep
http://pub32.ezboard.com/bkentsat001
Blij dat jullie weer terug zijn, kan nu weer bijleren in het nederlands
HEHE,moeten we weer wachten tot we member zijn maar opzich een goed idee dat filteren blijven de goeie hopelijk over.
gr hackky
Ik ben ook blij dat jullie weer in de lucht zijn .
Ook voor mij zelf want ik ben een nieuwkomer.
Moet nog heel veel lezen en leren
En dat geeft mij veel ondersteuning met deze site.
Good Luck.
Nou ik hoop dat dit een blijvende locatie blijft, kan ik me vragen weer kwijt
Proficiat en hopen dat dit board lang kan blijven bestaan
beltwalker
09-02-2001, 17:51
Mooi goed en snel board.
Fijn dat je hier kunt zoeken door alle forums heen.
Ik lees net dat ******* misschien door kan starten.
Laten we hopen dat het lukt. Want op het internet en boven de evenaar is plaats Sat voor allemaal
Ben ook zeer blij dat het board weer terug is , alleen ben ik niet blij dat ik nu terug val naar junior member en zo de topic van de atmels niet meer kan benaderen c.q doorlezen.Ik vind dit voor mij toch wel een gemis,omdat ik doorgaans niet zoveel post maar destemeer lees.Maar misschien dat er in de status nog verandering word gebracht door de moderator?In ieder geval proficiat met de heropening van het board.
puik board mannen, keep the hobbie alive !!!
PieterPeuter
09-02-2001, 20:17
Ook PieterPeuter is weer blij (al heette hij vroeger anders?!??)
Groetn Piet
Mooi dat jullie weer terug zijn. Ziet er prima uit en is lekker snel. Good luck
Benito1
Dat is jammer, dacht wel dat ik al member zou zijn. Surf hier reeds enkele jaren op de boards.Maar oke we wachten wel af en gaan er aan werken om weer member te worden.
Benito1
Jep, en dat geld dus ook voor mij.
In het verleden vaak langsgesurft maar nooit gepost.
Dat gebeurde vaak op het ******* board.
Wat mij opvalt is dat het als een speer loopt deze site!
Keep up the good work!! (zoals de fransen zeggen)
Tot enkele dagen geleden was ik een zeer regelmatige niet geregisteerde lezer van jullie board. Heb tot nu toe dan ook nog niets gepost. Ik begrijp wel dat je ergens moet gaan filteren om als board te overleven in het huidige klimaat en dit zal beslist geen gemakkelijke opgave zijn.
Welke criteria moet je b.v. gaan hanteren?. Toch zou ik het jammer vinden dat mensen als ik die veel lezen maar weinig posten voortaan geen toegang meer zouden hebben tot bepaalde onderdelen van het board.
Hoedanook, ik blijf jullie board heel goed vinden en ik hoop hier nog veel te kunnen opsteken.
Marhil.
Freek zal ook wel regelmatig langs surfen, en welke status geef je hem dan :)
Originally posted by Skidz
Freek zal ook wel regelmatig langs surfen, en welke status geef je hem dan :)
Surfer van de week :) ....
Turbo Freek...
LocoMotion
10-02-2001, 19:10
Prachtig initiatief BlackTiger (alsook alle andere moderators)
Zal ,zoals vroeger het geval reeds was,hier veelvuldig naartoe surfen en daardoor wil ik ook mijn steentje terug bijdragen door iedereen te helpen waar dat nodig is.
Zal daarbij trachten mijn "handleidingen" in het FAQ-forum zo eenvoudig mogelijk uit te leggen zodat de meest "newby" er direct resultaat mee heeft.
Proficiat beheerder en moderators met jullie site!!!
greetings
LocoMotion
ga zo door succes gr jaap
Ga zo door !!
Dat was alles .
Cabledude
10-02-2001, 22:41
Originally posted by Skidz
Hopen dat we dan door verstandig te posten (En te moderaten ;)) hier zo lang mogelijk kunnen blijven.
Kijk Skidz weet wat de bedoeling is :) Probeer het zuiver te houden, in het belang van het voortbestaan van de site!
Iedere week verhuizen lijkt me ook geen pretje:(
Verder wens ik iedereen veel lees en post plezier en dat we maar veel mogen leren ven elkaar (geldt zeker voor mij als newbie).
Dirk Digicomm
11-02-2001, 13:01
Gelukkig weer terug.
Ik hoop alleen dat het nu echt langer is.
Om iedere keer maar af te wachten of het board voor je neus komt als je inlogt is ook niets.
De snelheid is uit de kunst. Houwen zo.
Groetn,
Dirk
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.