PDA

View Full Version : InDi

aze
30-12-2006, 12:46
onder de kerstboom lag een kabel ontvanger met bijhorende smartkaart.
Blijkt een Samsung DCB-9401R te zijn, de kaart is Irdeto - 1 of 2 ben ik nog niet achter, al men oude Irdeto tools zijn van de pc na een crash:-(

Weet er iemand of er hier iets mogelijk is, en of er tegenwoordig 'modernere' programma's (liefst win32) zijn om zoiets te onderzoeken....

niet te zat en niet te zot deze dagen...

groeten

Aze

MAS3
30-12-2006, 13:52
Hoe ziet die kaart er dan uit ?

Is ie blauw met een soort van regenboog er op, is ie wit, zilvergrijs met blauw in grote vlakken, rood ?
Dit zijn de NL kaarten, het kan natuurlijk ook nog om een andere kaart gaan..

aze
30-12-2006, 14:53
de kaart is over het algemeen licht groen, maar ja das de buitenkant, bedrukt met de bla bla van de verschillende kabelmaatschappijen die in In-Di zitten (er zijn in België 2 kabel groepen actief Telenet en de samenwerking In-Di), ergens staat er V2 op, en aan de andere zijde Irdeto, zonder verdere info, maar of dat op Irdeto V2 slaat ?

Tijd om nog eens een season interface te gaan zoeken in de rommel op zolder en een logging prg op internet (enige hint ivm een prg ? )

Black Tiger
30-12-2006, 23:39
Zou inderdaad wel eens op Irdeto2 kunnen slaan. In Nederland is men ook van viaccess overgeschakeld op Irdeto2 voor die kabeldozen.
Bij mijn weten is dat spul niet gehacked en heb je gezien de versie2 ook weinig of niets aan irdeto1 loggingtools. Ik heb er nog zat van ergens als het goed is, maar ik denk niet dat je er nog iets mee kunt.