vraag van mijn broer:) dream 5620

X

XrAge

Ik heb gezien dat er al veel geschreven en gevraagd is over het mounten via NFS, ik kom ook geregeld CIFS tegen.

Ik ben een absolute Newbie voor wat betreft de dreambox, ik heb sinds een week een 5620 die ik in mijn netwerk heb hangen via een asus WL330G ethernet bridge, tot zover niets raars..

Nu heb ik via de verschillende handleidingen en uitleg op de pagina's alhier al van alles geprobeerd, maar niets helpt.

Als ik met nfsdream en nfs 1.1 aan de gang ga klapt iedere keer de service nfs er uit als ik deze opstart. Ik heb gelezen dat dit door SP2 van XP kan komen, weet iemand dan ook of er hier al een alternatief voor is?
Ik krijg het er zo namelijk absoluut niet mee aan de praat.
Verder heb ik de verschillende threads gelezen over CIFS, weet iemand waar ik dit kan downloaden? kan ik misschien dit proberen.

Verder hoop ik dat iemand mij uit wil leggen van het hele begin tot aan het hele eind dus ook wat er op de 5620 gedaan moet worden, alsvast mijn grote dank voor de moeite.

Groeten,
 
Het zou wel handig zijn om teweten welke image je in je db draait.Volgens mij moet jet met de nieuwe images kunnen,maar daar kan ik me in vergissen.



__________________---

toedeledokus
 
jah daar heb ie helemaal gelijk in :)

Hij draait de hydra_zeus .
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan