Goedkoopste HD Cccam Ontvanger

D

dylantje

Nog een keer.

Ik zoek dus de allergoedkoopste HD Cccam ontvanger:biggrin::biggrin:

Twin of single is even..

Dus wie durft.....:duimen::duimen::duimen::duimen:

 
DM800 clone of de genoemde SAB, goedkoper zijn ze er niet bij mijn weten.

 
Openbox S9 voor nog net geen 100USD..

ik heb een S10 die is net iets boven de 100USD

 
is dat de echte openbox.

Of daar weer chinese cloon van.....??

Dan liever een sab

 
Een clone.. maar doen het prima, beter dan de DM clones

 
Hmmz.... doe mij dan maar liever een SAB, da's tenminste een merk voor die 3 tientjes meer (omgerekend). Scheelt vaak ook weer met de garantie. Terugsturen naar de States is duur.:)

 
Ik haal alles uit China..

die 100USD is inclusief verzenden, dus valt weer mee..

Chinezen maken best degelijke spullen hoor ;)

 
De vraag van de topicstarter is de "allergoedkoopste HD CCcam ontvanger" en daar geeft @RON antwoordt op.

En ja zoals zoveel ontvangers komen die uit China waar de SAB vandaan komt weet in niet zal ook wel Korea of zoiets zijn.

En kijk eens naar de prijs de SAB is in € de Openbox in $ en dat scheelt zoveel dat de prijs van de SAB twee keer zoveel is als een Openbox.

Maar als hij een SAB wilt moet hij niet vragen naar het allergoedkoopste.:tong:

 
Het klopt dat er gevraagd werd naar het goedkoopste, daar gaat het mij ook niet om.

Ik geef alleen wat punten ter overweging en dat mag ook lijkt me.

Chinezen maken best degelijke spullen hoor.;)
Dan zal ik je maar niet vertellen over mijn telefoon ervaringen, regelaar, accu's. Het ligt er echt maar aan waar je gaat en wat je koopt. Maar je kunt er heel goed mee uitvallen.

Echter over de DM800 clones beginnen ook al de dingetjes boven wat er te komen, jij bent ook niet voor niets overgestapt op een andere clone, toch?;)

En ja zoals zoveel ontvangers komen die uit China waar de SAB vandaan komt weet in niet zal ook wel Korea of zoiets zijn.
Met dat verschil dat er voor de Sab wel een dealer in Nederland zit, is wel even een verschil.;)

Maar dat verschil en de wettelijke garantietermijn etc. wat winkels hier in NL moeten geven, het invoeren enzo, maakt uiteraard wel dat hij duurder is dan eigen import.

Dat is met alles zo.

De prijs van een Sab is inderdaad bijna 2x zo duur. Maar dan moet je allereerst geluk hebben dat je langs de douane komt zonder problemen. Verder moet je dan de belasting ontduiken want in feite moet je er sowiezo belasting over betalen. En laten we de kosten van terugsturen bij een probleem maar helemaal niet gaan rekenen.

De goedkoopste is het niet in elk geval.

Als je toch wilt gaan "Chinezen", dan kom je ook op toestellen uit als de Orton hd x403p en andere exotische merken en types uit, rond de 50 dollar excl. verzendkosten.

Maar dat zit dan rond de 70 a 75 dollar inclusief, goedkoper dan de S10.:biggrin:

 
Nou ik kijk niet dagelijks op Marktplaats maar de S10 staat daar ook voor 70 euro kun je hem ophalen of laten verzenden (tegen meerprijs) dus je hoeft hem niet perse in China te bestellen.

Je ontloopt dan het douane en BTW probleem en ook zou je dan normaal je garantie moeten hebben dus om nog iets goedkoper te vinden zal niet echt meevallen.

Maar goed ik heb een Openbox S9 gehad vind het wel leuk iets te testen maar was er niet echt kapot van.

 
Nja, marktplaats... zelfde verhaal. Over het algemeen garantie tot aan de voordeur. Maar goed, iedereen moet voor zichzelf weten wat ie neemt.

Goedkoper gaat zeker lukken. Als die door mij genoemde machines in China al goedkoper zijn dan de S10, kun je ze binnen afzienbare tijd ook wel op marktplaats krijgen voor goedkoper.

Ik ben veel benieuwder hoe lang ze meegaan, of er fatsoenlijk firmware voor ontwikkeld wordt, wanneer de mediaspeler goed werkt, een fatsoenlijke gratis settings editor enzo.

Maar oke ik hou er over op, want het is niet mijn topic.

De vraagsteller heeft in elk geval keuze genoeg.;)

 
ik zie dat deze topic erg oud is maar op de vraag voor een goedkope hd ontvanger......... een orginele openbox S10.is gewoon in nederland te koop met garantie.dus ff zoeken, kost rond de 100 euro,werkt goed en HD beeld is uitstekend,voor andere dingen;) werkt ie ook best.mijn ervaring is een 8,5 waard ondanks de meerdere spontane reboots.:biggrin:

 
Oud maar nog wel actueel....

Alleen heb je nu een echte openbox of daar weer clone van???

Want een echte is duurder..???

Link in pm???

Of als het mag hier??

 
Stuur elkaar de link maar even via pm! ;)

 
ik zie dat deze topic erg oud is
Volgens mij kijken jullie verkeerd. 2 weken oud is toch niet erg oud? Laatste reactie was van 8-juni en start van het topic eind mei, nog geen maand geleden.:)

 
Opticum HD X403 HDTV Sat Receiver LAN USB PVR

goedkoopste HD box die cccam kan ;)

 
Is die echt het goedkoopst? Ik zie die ontvanger staan voor 149 euro. Da's toch nog altijd een stuk duurder dan 100 dollar voor de S10.:)

Maar hoe dan ook wel handig om hem te vermelden. Bedankt!

 
ik had dus eerst een s9 die te herkennen is aan een gele/oranje printplaat van de kaart lezer dan is het een orginele, een clone heeft een groene printplaat,ook de ID code die je in het menu kan opzoeken door 7777 met ab te toetsen(bij de s10 8888) op internet staan bepaalde codes waar je kunt zien dat het een orginele is.die heb ik dus de s9 en de s10 zijn orgineel en betaald 100 euro p/st via een satellietshop op internet.de s9 reboot zichzelf meerdere malen per uur en heb van de leverancier een s10 ontvangen,deze is wel wat stabieler na wat firmware er op en er af gehaald te hebben.momenteel van schrijven heb ik al tijd geen reboot gehad.fingers crossed..ik moet wel toegeven dat de HD kwaliteit super is en de HD 3D beelden ook top zijn..ik heb ook een duurdere azbox met terra HD die toch veel meer kan cq stabieler is en meer een mediabox is.reboten doet ie in ieder geval niet.goedkoop is meestal duurkoop............

---------- Dubbelpost automatisch samengevoegd om 20:31 uur ----------

ik weet niet of ik bij de juiste topic zit maar ik zie op verschillende topics dat er over cardsharing (intern) en cccam gesproken wordt. mijn vraag is wat is dat precies en hoe gaat het in ze werking intern.ik heb een c.d. kaart.als ik een tweede ontvanger heb kan ik dan ook via die kaart kijken? ?en wat heeft het voor nut als je voor een euro een tweede kaart kan krijgen?

en wat is PM misschien kan er iemand uitleggen hoe ik dan intern kan sharen.ik ben een newbie en moet de sat taal nog leren haha

 
PM is private message oftewel Prive Bericht (ook wel PB genoemd).

Vragen over cardsharing kun je in de interne cardsharing sectie stellen, daar is ook al wel wat info te vinden.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan