Goed nieuws voor de Matrix revolution.

aart44

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
31 mrt 2003
Berichten
2.682
Waarderingsscore
32
Punten
48
Leeftijd
79
Locatie
Amersfoort
Omdat de Matrix revolution met software ucas 3.1 niet meer werkt met de seca3 kaart van CDS heb ik gelezen dat hij het wel doet met KeyFly V4.5 en heb dat gisteren er met een cas2 opgezet en getest.

En inderdaad alles werkt en tot mijn verbazing ook de HD channels die het met ucas 3.1 nooit deden ook zenders met meerdere coderingen zoals Mezzo of de MTV en VH1 zenders werken allemaal.

Ook de zenders die een moeilijke codering in 8PSK hebben zoals History HD en Eurosport HD werken met deze software.

Toen het er op stond kreeg ik eerst geen beeld heb toen in het cammenu bij CAS alle coderingen op OFF gezet en Seca op ON toen werkte het.

Later heb ik alles weer op ON gezet en nu blijft het werken dus ben er nog niet helemaal uit wat het beste is.

Tevens is de ci module dan geschikt voor meerdere coderingen naast Seca.

Ook getest op een Matrix reloaded met de groene sticker maar helaas die herkent de CDS kaart niet misschien dat daar ooit nog iets voor komt.

Of de updates op de kaart goed doorkomen is het nog te vroeg voor maar heb goeie hoop.

Voor degene die een Matrix revolution hebben en een cas plak even KeyFly V4.5.zip in Google en je krijgt sites waar je het kunt dowloaden.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan