update azbox

S

s10gebruiker

ik krijg deze foutmelding bij het update naar enigma2 via azup en kan niets meer doen,blijkt dat de kernel van mn azbox oud?? is hoe krijg ik dan een nieuwere erin?????

wie kan mij helpen. als je me vanavond kan helpen zou fijn zijn

ook hulp bij terug zetten van fw is fijn.

als je het ter plekke wilt doen ik woon in het gooi

18:18:58 > Connecting...

18:18:58 > Login...

18:18:59 > Login Success.

18:18:59 > Checking kernel ver...

18:18:59 > Unknow FW

18:18:59 > You have OLD kernel in your AZBox

 
bedankt voor de aanwijzingen,maar ik toch maar weer de orginele sw 0.9.5308 van juli erop gezet op de azbox.misschien omdat enigma voor de dreambox geschreven is maar met een azbox werkt het niet naar behoren bij mij.

dus azboxers niet doen...of je wilt hoop ellende en tijd willen hebben.ik heb mn bevindingen en tips hier onder staan,misschien dat iemand er wat aan heeft

a gebruik JAUP i.p.v AZUP ik kreeg geen verbinding met azup en met JAUP geen problemen.

b indrukkend wekkend en strak menu zegt niet dat het allemaal werkt

c de signaal zoeker zeten op vooraf ingestelde transponder...mn 4 sats werden gelijk herkend met signaal.

d ik vond de setup beetje rommelig en heeft geen kanalen editor

e met 1080p wel mooi strak beeld

f de CD kaart wordt in het kanaal menu wel gezien maar werkt niet dus geen NL tv en abbo zenders

g in het kanalenmenu wel signaal EPG maar geen beeld

e cccam niet uitgeprobeert want dat is helemaal een gedoe en zeker als er niet van een usb stick gelezen kan worden op data erop te zetten

ondertussen staat de orginele software er weer op en ga dit weer allemaal instellen en de kanalen lijst terug zetten.het ziet er simpeler uit maar dat is het ook

suc6

---------- Dubbelpost automatisch samengevoegd om 21:44 uur ----------

gellukig werkt alles weer,alle data terug gezet en kan weer met mn kanalen lijst met 1197 zenders weer kijken.

 
@s10gebruiker: Super dat het weer werkt en je de moeite neemt om hier de oplossing te plaatsen!

groeten, Matrix

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan