Humax 5400 firmware update lukt niet

W

willyv28

In mijn Humax 5400 met H2.08 wilde ik de firmware van TOH3.4HoT11.5 inbrengen. Ik maakte eerst gebruik van Josje01 cleaner en wou dan ook via Humax Loader Pac 2.0.1 de firmware ToH3.4HoT11.5 laden, hij voerde dat uit. End kwam op het scherm, ik drukte op standby en kreeg Error-AC op het scherm. Wat doe ik verkeerd?

 
Jij doet niets verkeerd.

E-AC Incorrect application CRC-32 Download latest version of application S/W

Oftewel de crc-32 controle klopt niet. Er kan iets misgegaan zijn bij het downloaden van de firmware of bij het plaatsen van de firmware op de ontvanger.

Wat je kunt proberen is om een andere loader te gebruiken of de firmware er nog eens opnieuw op te zetten.

Wij hebben een topic wat hier ook over gaat met nog een heleboel error codes.

Dat kun je hier (klik) lezen.

Maar misschien is het al voldoende om het nog eens te proberen.

Overigens werken de genoemde keys voor de 3.4HOT11.5NL al lang niet meer, deze software is ook al 3 jaar oud, maar de Humax is nog prima te gebruiken.

 
Beste,

Bedankt voor de reactie, ik ben in het bezit van een TV-Vlaanderen kaart en wil die Humax plaatsen in mijn camper. In het forum spreekt men van de laatste software in het toestel te laden, waar kan ik die vinden? Moet ik die ook laden met Loader pac 2.0.1?

 
Ik zou anders eens een andere loader proberen.

De laatste nieuwe software is de 3.4HOT11.5NL, die heb ik nu ook in onze downloadsectie gezet.

Maar je moet wel even opletten of je de 5400 of 5400Z hebt (dat maakt geen verschil meer) of dat je de 5400ZPlus hebt. Laatstgenoemde heeft namelijk andere firmware nodig, en die heb ik er nu bij gezet.

Overigens dacht ik dat je wel een Seca CI module zou moeten hebben om ermee naar TV Vlaanderen te kunnen kijken op een Humax.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan