Zenderlijst voor S10

Status
Niet open voor verdere reacties.
C

cook

Ik heb pas 2 weken geleden een skybox/openbox s10 gekocht, cccam werkt alle HD kanalen die in cccam zitten doen het ook, maar ik kan niks vinden voor bouget voor did ding.

Heeft iemand een zender lijst die ook werkt met de S10??

Ik zoek me nu een ongeluk door die 1500 plus kanalen heen om ned 1,2,3hd en onze nederlandse zenders er allemaal op te vinden.

Effe voor de goeie orde ik heb maar een twee sat schotel, dus voor Astra 19.2 en 23.5 oost. Als je een zender lijst hebt voor die twee sats zou dat fijn zijn, een meerdere sat zender lijst is ook ok, maar dan graag met ref programma om het aan te kunnen passen.

Alle info hulp wordt zeer geappricieert.

Rob

 
Laatst bewerkt:
Welkom op Satellite Fun.

Ik heb geen zenderlijst voor je, misschien wel een van de anderen, maar je stelde je vraag onder een andere vraag. Je kunt beter voor jouw vraag een nieuw draadje aanmaken dus heb ik dat even voor je gedaan.

Er zal je vast iemand kunnen helpen.;)

 
Hoi cooknl, welkom op het Satellite FUN Board !

Ik ken de openbox ook niet, maar ik heb het vermoeden dat dit niet wezenlijk anders werkt als bij de andere vergelijkbare ontvangers.

Daar kun je namelijk je zenderlijst sorteren, meestal door eerst op OK (voor de zenderlijst), en dan op een van de gekleurde knoppen te drukken.

Wanneer je sorteert op provider, en dan dus canal digitaal kiest, heb je een stuk of 50 zenders (ff ruwweg gegokt) op een rijtje staan, en meestal op alfabetische volgorde.

Dan is het al een heel stuk gemakklijker om daar de gewenste zenders terug te vinden.

 
Rob

Een zeer goede editor is setedithd100.

Gr

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo Cooknl,

Ik weet niet,of ik die url´s op Fun mag zetten,vandaar pm.

Tevens wil ik je vragen,of jij je openbox s10 goed aan de praat hebt,met de hd zenders.

Een kennis,Peterputki op div boards,krijgt met geen mogelijkheid de 23.5 hd zenders...Terwijl we het idee hebben,dat zijn schotel goed uitgericht is.

Welke firm en soft gebruik jij?

Bij voorbaat dank,vr.gr.George

PS. Ik had dit per pm willen doen,maar krijg het idee,dat berichtje niet vertrekt...

 
Laatst bewerkt door een moderator:
In onze downloadsectie zag ik een zenderlijst staan voor de s10. Deze is van mei 2011, dus niet helemaal recent, maar die kun je misschien al eens proberen of die beter gaat.

Dan kunnen wij intussen op zoek of we nog een recentere vinden. Voor zover ik begrepen heb zou de zenderlijst van een S9 compatible zijn met de S10 dus die zou ook te gebruiken moeten zijn.

V.w.b. pm's, dat duurt nog even voor nieuwe gebruikers, je kunt wel de email optie gebruiken (klik op cook's naam en kies dan voor email).

 
Topic gaat dicht omdat gebruiker van het forum verwijderd is op eigen verzoek, omdat hij zich niet aan de regels wenst te conformeren.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan