Speelt Mas3 gitaar???

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Het nummer is nog niet zo erg oud, althans dat denk ik, want ik zou toch zweren dat ik Mas3 op de achtergrond gitaar zie spelen??? ;) ( hint: camouflagebroek/lichtgroen T-shirt/Gitaar en een ....broeksriem. ) :biggrin:

Zij heeft trouwens een prachtstem!!! :jow:

klik

 
Nja, over de stem kunnen we nog discussieren, maar Mas3 is inderdaad stiekum in Afghanistan op vakantie geweest, dat kan ie nu niet meer ontkennen. En dat ie gitaar kan spelen ook niet meer.:biggrin:

 
US Air Force Staff Sgt. Angie Johnson en Sidewinder het uitvoeren van een cover van Adele's "Rolling in het diepe." Sidewinder is een onderdeel van het 571e Air Force Band, 131e Bomb Wing, Air National Guard. Ze worden ingezet als de US Air Forces Central Command Band http://www.facebook.com/ # / pages / SIDEWINDER-Air-Nationaal-Guard-Band-van-de-Ce ...! Sidewinder is Capt John Arata - officier belast, keyboards, viool; Tech. Sgt. Kevin Maret - NCO de leiding, percussie; Tech. Sgt. John Cavanaugh - operaties / logistiek, bas; Tech. Sgt. Joseph Castilleja - gitaar; Staff Sgt. Tobias Callaway - saxofoon, Staff Sgt. Ransom Miller - trompet; Staff Sgt. Devin LaRue - trombone, gitaar, keyboards, Staff Sgt. Brian Owens - zang; Staff Sgt. Angie Johnson - zang; Staff Sgt. Sean Navarro - Audio, Trombone.

Ik zie geen MAS3 staan :biggrin:

:biggrin::biggrin::biggrin:

Nr.10

 
Jah tssssk... vind je het gek? Die is incognito uiteraard!:biggrin:

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan