M
MAS3
Zoals in dit bericht en diens bron te lezen, is CDS weer terug van vakantie.
Daarmee kunnen ze weer met goede zin beginnen met het lastig vallen van hun klantenkring.
Dat ze iets proberen te doen tegen [highlight]CS[/highlight] (Card Sharing), daar is niets op tegen.
Maar natuurlijk gaat het weer om de manier waarop.
Kaarten worden eenvoudigweg uitgeschakeld en de betreffende klanten word verweten dat ze zichzelf strafbaar zouden maken aan contractbreuk.
CDS speelt hierbij voor aanklager, rechter en beul.
Ik wil best geloven dat ze door slecht ingestelde servers, de hobbyende sharer kunnen achterhalen.
Of ze de genen die de ins en outs zo ook kunnen achterhalen vraag ik me af.
Maar de shares van deze hobbyisten komen dus in grotere groepen voor want anders kunnen ze die nooit vinden.
En daarmee is het wat mij betreft geen probleem om deze aan te pakken.
Maar ze pesten ook de mensen die ter goeder trouw zijn, maar die alleen geen gigantische bedragen willen betalen aan CDS om het journaal en Lingo te kunnen zien.
Dat zijn de mensen die ooit een abonnement hebben gehad, de kaart en ontvanger nog steeds gebruiken, maar het abonnement hebben beëindigd.
Die mensen hebben gewoon recht op ontvangst van Nederland 1, 2 en 3 zonder daarvoor verdere kosten berekend te krijgen.
Want ze betalen daar al voor via de inkomstenbelasting.
CDS schakelt die kaarten gewoon uit, met als enige doel deze mensen lastig te vallen, ze op kosten te jagen, en tegelijkertijd te proberen ze alsnog een abonnement aan te smeren.
Dat op kosten jagen, omdat deze mensen verplicht zijn een duur telefoonnummer te bellen om weer beeld te krijgen.
Pas als je een uitgebreid abonnement neemt heb je het recht om een goedkoper nummer te bellen.
Deze mensen die niets fout doen, moeten dat nummer bellen omdat ze door bewust handelen van CDS, geen beeld meer hebben voor iets waarvoor zij allang betaald hebben en CDS ook dik voor betaald word door de betreffende zenders.
CDS wil weten hoeveel van deze kaarten nog in gebruik zijn, en nemen het recht om deze mensen hun signaal af te nemen.
Het doet er helemaal niet toe hoeveel kaarten er in gebruik zijn, hier spelen uitsluitend commerciële belangen een rol.
CDS heeft geen kosten om deze kaarten geactiveerd te houden of om administratie daarover bij te houden, behalve met wat ze nu aan het doen zijn.
CDS kan straks gaan roepen dat deze mensen zelf contact met hen hebben opgenomen, en ze daarom het recht zouden hebben ze te bestoken met spam praktijken, omdat de wetgeving tegen spam dit zo toelaat.
CDS maakt dus gebruik van een maas in de anti spam wet maar helaas zijn ze daarmee lang niet de enige.
CDS is nog steeds een slecht idee.
Daarmee kunnen ze weer met goede zin beginnen met het lastig vallen van hun klantenkring.
Dat ze iets proberen te doen tegen [highlight]CS[/highlight] (Card Sharing), daar is niets op tegen.
Maar natuurlijk gaat het weer om de manier waarop.
Kaarten worden eenvoudigweg uitgeschakeld en de betreffende klanten word verweten dat ze zichzelf strafbaar zouden maken aan contractbreuk.
CDS speelt hierbij voor aanklager, rechter en beul.
Ik wil best geloven dat ze door slecht ingestelde servers, de hobbyende sharer kunnen achterhalen.
Of ze de genen die de ins en outs zo ook kunnen achterhalen vraag ik me af.
Maar de shares van deze hobbyisten komen dus in grotere groepen voor want anders kunnen ze die nooit vinden.
En daarmee is het wat mij betreft geen probleem om deze aan te pakken.
Maar ze pesten ook de mensen die ter goeder trouw zijn, maar die alleen geen gigantische bedragen willen betalen aan CDS om het journaal en Lingo te kunnen zien.
Dat zijn de mensen die ooit een abonnement hebben gehad, de kaart en ontvanger nog steeds gebruiken, maar het abonnement hebben beëindigd.
Die mensen hebben gewoon recht op ontvangst van Nederland 1, 2 en 3 zonder daarvoor verdere kosten berekend te krijgen.
Want ze betalen daar al voor via de inkomstenbelasting.
CDS schakelt die kaarten gewoon uit, met als enige doel deze mensen lastig te vallen, ze op kosten te jagen, en tegelijkertijd te proberen ze alsnog een abonnement aan te smeren.
Dat op kosten jagen, omdat deze mensen verplicht zijn een duur telefoonnummer te bellen om weer beeld te krijgen.
Pas als je een uitgebreid abonnement neemt heb je het recht om een goedkoper nummer te bellen.
Deze mensen die niets fout doen, moeten dat nummer bellen omdat ze door bewust handelen van CDS, geen beeld meer hebben voor iets waarvoor zij allang betaald hebben en CDS ook dik voor betaald word door de betreffende zenders.
CDS wil weten hoeveel van deze kaarten nog in gebruik zijn, en nemen het recht om deze mensen hun signaal af te nemen.
Het doet er helemaal niet toe hoeveel kaarten er in gebruik zijn, hier spelen uitsluitend commerciële belangen een rol.
CDS heeft geen kosten om deze kaarten geactiveerd te houden of om administratie daarover bij te houden, behalve met wat ze nu aan het doen zijn.
CDS kan straks gaan roepen dat deze mensen zelf contact met hen hebben opgenomen, en ze daarom het recht zouden hebben ze te bestoken met spam praktijken, omdat de wetgeving tegen spam dit zo toelaat.
CDS maakt dus gebruik van een maas in de anti spam wet maar helaas zijn ze daarmee lang niet de enige.
CDS is nog steeds een slecht idee.