even voorstellen en een vraagje...

spekdobbel

New Member
Lid sinds
4 sep 2011
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
45
Hallo, ik ben Ezra en ben een supernewbie op het gebied van satellietontvangers e.d.

Ben al jaren lid van ziggo, maar wil nu overschakelen op satelliet i.v.m. niet meer afhankelijk willen zijn van ziggo, ontvangen HD-zenders en wat drukken van de maandelijkse kosten (sharen:biggrin:)

Mijn vraag is daarom, en ik hoop dat jullie me willen helpen, als ik een leuke, complete set wil aanschaffen zonder al teveel toeters en bellen, waarop kan ik me dan richten?

Wil graag de bekendste zenders (basis) kunnen ontvangen in HD indien mogelijk.

Hoeft geen opnamemogelijkheid te zijn. Ontvangst op 1 tv in huis. Cardsharen moet wel mogelijk zijn. :)

Een eenvoudige set voor een leuke prijs zeg maar...

Alvast hartelijk bedankt voor de hulp !

 
Hoi spekdobbel, welkom op het Satellite FUN Board !

Toen je je inschreef op het board, heb je natuurlijk ons reglement (klik!) gelezen.

Daarbij is je uiteraard regeltje 6 ook opgevallen, neem ik maar even aan.

Verder heb je ook nog even op het board rondgekeken, en heb je in deze sectie waar je ook je vraag gesteld hebt, dit onderwerp (weer klik!) ook gezien.

Neem beiden nog eens door zou ik zeggen, dan kan er ook een passend antwoord gegeven worden op jouw vragen.

 
oke...ik zal me nog eens goed gaan verdiepen en dan eventueel de vraag opnieuw stellen..:)

 
Welkom op Satellite Fun Spekdobbel.

Waar je ook op moet letten is natuurlijk kwaliteit. V.w.b. je illegale wens zijn er vele mogelijkheden van goedkoop tot erg duur.

Vandaar dat het ook zo belangrijk is om te weten wat je zowel nu maar ook later graag wenst. Zodat je niet over een half jaar weer een andere ontvanger moet halen omdat hij toch niet helemaal voldoet.;)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan