wat te kopen

S

sniper65

hallo ik ben nieuw hier en heb me vroeger eens bezig gehouden met analoge sateliet

zweedse film kanalen en codes

ik wil nu weer eens iets gaan aanschaffen

met het digitale gaat dat nu niet meer maar wil iets kopen dat ik op de camping in frankrijk en thuis kan gebruiken

ik wil de sbs en discovery zenders enz kunnen kijken en evt canal+ met HD

ik wil nog geen berg geld uitgeven misschien in de toekomst wel als het bevalt

wat moet ik daar voor hebben

alvast bedankt

 
Laatst bewerkt:
Hoi sniper65

Welkom op dit board.

Het is puur persoonlijk welke ontvanger je koopt, dus raad ik je aan om naar een satelliet-speciaalzaak te gaan en vraag of je mag spelen met diverse ontvangers.

Voor CanalDigitaal-ontvangst raad ik je een HD-ontvanger met een oranje Seca3 kaart aan.

Vwb de camping; sommige campings hebben geen eigen stroomvoorziening dus je ontvanger moet ook kunnen schakelen tussen 220 en 12V zodat je altijd TV kan kijken.

Verder raad ik je tenminste een 80cm schotel aan, zowel voor thuis alsmede voor op de camping. Koop dus 2 schotels; één voor thuis met een motor of meerdere LNB's, en één voor op de camping met gewoon twee LNB's op een rail, zodat je ook op de camping het Nederlandse pakket kan ontvangen.

 
hoi bedankt voor de informatie

ik heb iets gelezen over de openbox s10

die is niet al te duur is dat wat?

ik heb nog een andere dure hobby dus dit moet wat minder

gr arthi

 
Hoi sniper65

Een satelliet ontvanger is puur iets persoonlijks, wat voor de een een ramp ontvanger is, is voor de ander het summum.

Ik kan hier dus niet over adviseren.

De een zweert bij een Dreambox, terwijl die voor mij persoonlijk veel te moeilijk is; zelf gebruik ik een NanoXX met volle tevredenheid, terwijl veel mensen die ook zo'n ontvanger gekocht hadden er het liefst met volle kracht een bijl in zouden zetten om van hun frustraties af te kunnen komen.

 
Momenteel is de Sab Titan II ook erg in trek. Er is ook een Titan I, maar die is minder in trek. Ook blijkt er een Unix te zijn die ook populair aan het worden is.

Dus tja, veel keuze, het ligt er maar aan wat je maximale budget is en wat je wensen zijn.

 
Amiko Alien vind ik zelf ook wel een aanrader

 
Wing dat is een hele mooie ontvanger voor weinig euries

 
hoi allemaal

ik heb een openbox s10 een triax 78 en een motor gekocht

hier kan ik voldoende mee hobbyen denk ik

is dit wat

 
Tsa een Openbox S10 iets goedkoper's is er momenteel niet op de markt dus je hebt waar voor je geld.

Maar je moet niet te veel verwachtingen hebben, de schotel Triax is momenteel de meestverkochte schotel.

 
@Sniper65:Laat eens weten,hoe je het vergaat met je Openbox S10.

Ben zeer benieuwd naar je ervaring,omdat wij wat problemen hebben met de hd zenders.

Maar ik heb ook info,dat mensen hem goed aan de praat hebben.Veel sukses!Gr.George & Peterputki.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik vind het wel een uitdaging

ben benieuwd of ik er iets mee kan

eerst morgen de schotel en de motor goed af zien te stellen

dit is de eerste keer dat ik met digitaal aan de gang ga

 
Vergis je niet in de motor afstellen sniper... dat luistert echt heel erg nauw, heb je je een beetje ingelezen in deze materie??

Mocht het niet lukken geef maar een PM, als je niet te ver bij me uit de buurt woont wil ik je wel helpen.

Gr.

Wing

 
bedankt ik woon in omg eindhoven

ben regelmatig op de kazerne oirschot

maar meestal lukt het me wel

ik heb me meer bedenkingen bij de openbox

gr arthi

---------- Dubbelpost automatisch samengevoegd om 19:21 uur ----------

hehe hij werkt

alleen staan er maar 2 satellieten in het menu

hij draait mooi naar de 2 astra satellieten

maar hoe krijg ik er meer op?

en er zijn veel betaalde zenders bij die ik niet aankan

maar wil geen canal+ kaart kopen die zijn schandalig duur

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan