Formule 1

Multispeed †

Addicted Member
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
1.447
Waarderingsscore
0
Punten
0
Locatie
Down Under
Komt de strijd om de het Wereldkampioenschap

Formule 1 nog ter sprake op dit board.

Vooral de verdeelde meningen over Hakkinen en

Schumacher waren/zijn amusant om te volgen.

Ter info: Jean Todt blijft tot 2004 bij Ferrari.

Multispeed

 
Net zoals die rode machines op twee wielen.

Always Duc...

 
Ben ook benieuwd hoe ons Joske het zal doen in zijn nu nog zwarte bolide A22. Op z'n site vermeldt men dat de tijden langzamer zijn dan vorig seizoen vanwege veranderde regels mbt vleugels e.d. Ferrari daarentegen gaat nu al wel sneller. Dat belooft niet veel goeds vrees ik.... We zullen zien (hoop ik) over een paar weken.

 
Dat zal moeilijk worden, dan moet McLaren zijn auto's rood gaan verven.:biggrin:

 
@ Blacktiger: Natuurlijk worden de Mercedessen ook rood, dan valt het niet zo op als ze weer eens 3 en 4 achter de echte rooie worden.

@ Johnny Doe: Duc forever!, (my) Honda VTR rulez!

Zo wordt zo een topic weer eens leuk! Het blijft kletspraat, behalve over Ferrari dan.

Tschuesssss!

Daddy Mike The Bike

 
Kop zegt al genoeg, het mooiste vind ik nog dat ik voor zover het weet diegene ben die dit topic heeft gestart toen het Fun Board nog op EzBoard zat. Dit kwam ooit door een zinnetje met Hakkinen for worldchampion oid. dat BT eens aan de kop vh board had toegevoegd.

Maar ja, om mij mag de discussie wel gesloten worden hoor ;) we weten toch allemaal wel dat Schumi dit jaar de vierde titel weer ff in de wacht sleept :) :)

We shall see!!!!!

:tong: Greetz HurryBird :tong:

 
Tsss Tsssk... Ferrari heeft 20 jaar moeten wachten op een titel en Schumi ook diverse jaren, en Hakkinen won hem 2x achter elkaar.

Hij heeft Schumi hem nu dit jaar ook eens laten winnen, daarom zat Schumi ook zo te huilen op die persconferentie want toen kreeg hij in de gaten dat dit niet kwam door zijn kunnen.:)

Het ging gewoon om Ferrari een plezier te doen anders waren die misschien na 20 jaar racen wel gestopt en het is toch leuk om _iemand_ te hebben die je nog -enigszins- kan bijhouden of af en toe eens voor kunt laten.

En daarom heeft Mercedes dus Ferrari laten winnen.

Dit jaar gaat de titel gewoon weer terug naar Hakkinen, dat lijdt geen twijfel.

@Mike, klopt, wat Ferrari voorstanders over Ferrari hier schrijven is inderdaad geen kletspraat.

Maar regelrechte onzin.:biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:

 
zo er zitten hier dus ook wel wat F1 fans nou wat d8en jullie ervan om mee te spelen in de F1 manager op

http://www.cabledudes.nl/f1

Ik voor Jordan en dan met name voor mijn naamgenoot Jarno Trulli maarja het zit er niet in dat die het WK gaat winnen vrees ik en dan heb ik toch liever die Duitser met zijn rode bolide dan die scandinavier

Trulli Rulez

Groet Jarno

 
Cool zeg die site van je J@rno, ga zeker meedoen en dat er nog vele mogen volgen :biggrin:

 
@Mike "the Bike"

Was dat niet de nickname van Mike Hailwood, de beste coureur aller tijden, op een DUCATI. hahaha

Die japanse bikes hebben in de superbike kampioenschappen toch behoorlijk klop gekregen van die duc's.

No hard feeling, jij kan er ook niks aan doen.

Groetjes, Johnny Doe

 
Maar nee Redcar, hoe kom je daar nu bij.:cool:

 
Redcar ziet dat, ik zie dat, iedereen kan dat zien, maar het geeft niet: we zijn allemaal wel ergens goed in.

Het mooiste is als je iets van F1 weet en Sattv ;)

Voor de meesten blijft dat echter een utopie :biggrin:

 
Zeker heeft dat een link F1 en satelliet.

Maar al diegenen die zien dat ik meer verstand heb van satelliet dan van F1 mogen best eens bij Dhr. H. A**ers gaan kijken die wil jullie daar best mee helpen.:)

Hakkinen gaat het gewoon weer maken dit jaar:cool:

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan