Geen ontvangst na bewerken kanalen Clarke-Tech

L

Louis56

Hallo Satellite Fun Forum, Louis hier! Zoals wellicht als zovelen, ingelogd vanwege een probleem: Heb sinds medio 2011 een Clarke-Tech 6600 SST en een Clarke-Tech 3100 HD aangeschaft, maar sinds begin deze maand kan ik daarop verschillende programma's niet meer ontvangen. Heb bij CD het familypakket. Heb begin oktober eens een fastscan gedaan, maar kan na bewerken van diverse kanalen (deleten, andere volgorde) de HD kanalen, sommige andere abonneeprogramma's (Consument24, Humor, etc.) en regionale programma's niet meer bekijken. Steeds als een een HD-fastscan uitvoer, gaat het even goed, daarna vallen zenders uit. (Bij beide receivers) Het is om hopenloos van te worden! Ik heb de receivers terug in de fabrieksinstellingen gezet, alle lijsten opnieuw ingeladen, hoofdschakelaar uit, stekker eruit, opnieuw ingeladen; alles helpt niets! CD gebeld eerst zelf via de smartcard een restart gemaakt: geen resultaat. Opnieuw CD gebeld, wilden zelf nog eens een restart (o.i.d.); opnieuw geen resultaat. Gisterenavond wilden ze op afstand mijn Clarke-Tech receivers resetten. Kunnen ze dat überhaupt? In ieder geval: weer geen resultaat!! Gelukkig kan ik wel de sd-kanalen (NL1-3+commercielen ontvangen) Maar ja, ik heb een HD abonnement en wil ook graag de andere CD programma's (Geschiedenis24 etc.) zien. Wie kan mij helpen; ik wordt er langzaam moedeloos van. Alvast bedankt!

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan