wie helpt dreambox DM7000S te herprogrammeren?

D

dreamdoos

Al tijden heb ik geen kanelen meer op de dreambox, canal plus card, abbo loopt nog gewoon

zeg maar sinds de omschakeling naar HD en de nieuwe zenders heb ik geen beeld meer...

mijn vriendin en haar dochter zijn hier regelmatig en die willen kijkplezier!

Wie helpt mij de dreambox te herprogrammeren? Ik heb hier geen kaas van gegeten. Vergoeding is mogelijk. Ik woon omgeving Breda.

Dank namens 3 smachtende satellietverslaafden....

 
Ik kan kort zijn in het antwoord wat er gegeven moet worden op het probleem wat jij hebt, en dat ben ik ook.

Is een dreambox 7000 een HD-ontvanger? Nee!

Dit is dus de reden dat jij geen beeld meer hebt op een hoop van jou kanalen die jij voorheen wel ontving.

CD is met een hoop kanalen overgegaan naar hd-kanalen en naar en andere satelliet, de astra 23,5.

Sorry, maar een droomdoos 7000, is niet meer de droomdoos die het voorheen was.

 
@Droomdoos: Je kunt de 7000 nog deels als Droomdoos gebruiken, een hele hoop zenders gaan nog steeds open met een abonnement. In elk geval alle publieke zenders en de Duitse en sommige andere FTA zenders.

Eurosport, NGC, Nickelodeon, Animax, Discovery, Animal Planet/TLC.

Als je deze zenders ook niet kunt ontvangen terwijl dat met je abonnement wel zou moeten kunnen, dan heb je inderdaad hulp nodig.

Als het je gaat om een aantal van de lokale zenders, de Filmzenders en bijv. Boomerang en Cartoon Network, dan is het antwoord daarop al door Freggel1 gegeven.

Die zitten helaas in HD.

 
Voor € 139,-- heb je al een Amiko Alien, als je die hebt geef je maar een seintje wil ik er wel een zaterdag aan spenderen om je te helpen.

Jouw Droomdoos is een Nightmare doos geworden helaas.

Vraag maar aan Janblues, hij is geloof ik best te spreken over deze ontvanger.

Groet

Wing

 
Dank voor alle reacties.... nightmare box dus...

Ik ga effies rondspieken naar een nieuw kastje. Lijkt me goede suggestie wat ik na snel googlen vind aan info.

@Wing, ik geef je ff een pb zodra ik t heb.

Thnx allemaal

 
Ik zou wel nog even rondkijken ook naar andere ontvangers en de ervaringen daarmee.

De Amiko, Openbox S10, Unix en SAB Ultimate zijn toch allemaal goedkope maar ook vrij recente ontvangers die toch niet allemaal zo lekker werken als je zou denken.

Tenminste als je de goede werking van een Dreambox gewend bent, kan dat nogal eens behoorlijk tegenvallen.

Vandaar dus het advies om goed rond te kijken en er goed over na te denken.

 
Persoonlijk vind ik de VU+ Solo wel een aanrader, het is een stabiele box die goed werkt.

Ik heb m nu een jaar of twee, en ik heb er geen moment spijt van.

Hij is ook relatief goed te doen qua prijs. € 249,-- wel iets duurder dan Amiko maar dan heb je ook een delegijke receiver.

 
Volgens mij zit jij met de prijs van €249,- wel een beetje aan de hoge kant, ik zie op een ander bevriend forum een prijs die €30,- lager ligt.

 
Des te beter Freggel... dat was de mij laatst bekende prijs

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan