Welke harddisk voor Dreambox?

dromen

New Member
Lid sinds
29 dec 2009
Berichten
9
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
64
hallo forumleden,

wil een harddisk gaan kopen voor in me dreambox,is de seagate momentus 500gb sata 2 7200 rpm 2,5 " 16mb een goede keus graag jullie ervaringen.

groetjes

dromen

 
Dat is wel een optie, maar denk er wel aan dat Seagate het slechtere Maxtor heeft overgenomen. Hopelijk hebben die besloten de productie van die rommel stop te zetten.

Daarnaast zijn er mensen die graag een hele stille harddisk in hun ontvanger wensen. Voor wat betreft stille werking hebben de Samsung harddisks een goede naam.

Maar allereerst zou ik me de vraag stellen of het nog kan wachten of niet. Op dit moment liggen de prijzen van harddisks al erg hoog en zullen alleen nog maar stijgen. Dit gezien de rampen met water in met name Thailand.

Dus als je tijd hebt zou ik een aantal maanden wachten. Als het geen tijd heeft dan hoe sneller hoe liever, want zoals gezegd worden de drives alleen maar schaarser en duurder.

P.s. ik heb de titel iets aangepast zodat hij ook duidelijker is voor andere gebruikers en zoekmachines.;)

 
hallo Black Tiger,

wilde toch even vragen wat je vind van de samsung 2,5'' 1tb/sata2/de hm100ui kan hem splinternieuw kopen voor 65,-euro incl 3 jaar garantie.

mvg

dromen

 
Als je die nu nog voor dat geld kunt kopen zou ik hem meteen nemen.

Let wel even op dat hij in je ontvanger past, want in sommige laptops past deze harddisk niet omdat hij iets hoger is dan de doorsneel 2,5" harddisks.

Daarnaast ga ik er van uit dat je zelf al gekeken hebt of je Dreambox SATA aansluiting heeft.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan