Octagon 1008 HD se+

A

appel

Hallo,

Weet iemand of de Octagon 1008 HD se+ al geschikt is voor HBBtv. Er is een ethernetaansluiting, maar de AB heeft geen 'rode knop' voor de direkt op te roepen extra informatie via het internet. Of worden hiervoor nog plugins ontwikkeld [is immers een Linux box] ?

 
Eerst welkom op het board.

Ben je zelf in het bezit van de Octagon 1008 dat je weet dat er geen rode knop op de afstandsbediening zit?

Zo ja weet je ook of er HBBtv op zit maar ik heb even gezocht en kan niets vinden dus het zal er wel niet opzitten.

Als het een Linux bak is dan kunnen ze het in de firmware inbouwen eventueel programmeren ze dan een andere knop daarna moet je met de 0-3 toetsen kiezen bijvoorbeeld Uitzending gemist is 1.

Zelf heb ik een Amiko Alien en daar zit ook in de laatste software HBbtv in het menu kun je dat aan of uitzetten.

Er loopt een test op de drie publieke zenders op Astra1 dus SD dat is alles dus verwacht er niet te veel van alleen Uitzending gemist lijkt me wel handig.

Ook op een paar Duitse zenders zit HBbtv.

Maar als je echt weten wilt of het er in komt zou je het moeten vragen bij Octagon Duitsland.

 
Er wordt aan gewerkt !

Sehr geehrter Herr, HBBTV werden wir bald in die firmware einbauen.

Für weitere fragen stehen wir gerne für Sie zu Verfügung.

Mit Freundlichen Grüßen aus Murg /King Regards from Murg /Saygilar Sevgiler Murg´dan Sefa Aydin

Support http://www.octagon-germany.de

Dus vraag beantwoordt !

 
Nou ja mooi in de nieuwe firmware wordt het ingebouwd precies zoals ik al schreef dat dat mogelijk was.

Dan krijg je toch een decoder die het heeft in veel nieuwe TV's die op het net kunnen zit het ook in.

Of we er veel aan zullen hebben is een tweede.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan