Matrix Reloaded en canaal digitaal card?

stotijn32

New Member
Lid sinds
28 nov 2008
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
49
Met mijn Reloaded cam met Ucas v3.0 kan ik niet meer naar canaal digitaal meer kijken via de originele card op een Humax 5400

Wie weet of hier wat aan te doen is?

Graag een p.b, alvast bedankt!!

 
Eerst welkom op het board.

Ja dat is al zeker een half jaar merk je dat nu pas op?

De Matrix reloaded doet het niet meer en er is ook geen andere software voor voor de Matrix revolution daar kan met een cas andere software op dan werkt hij weer.

Ja in combinatie met een Humax 5400 die is volgende maand ook al 10 jaar oud dus ik zou er geen geld meer voor uitgeven door er een nieuwe ci module voor kopen.

 
Welkom op Satellite Fun Stotijn32.

Kennissen van me kijken nog middels een officiele Canal Digitaal Mediaguard module meen ik me te herinneren.

Maar ik deel de mening van aart44 dat als je die nu nog moet aanschaffen, terwijl ook al steeds meer naar HD gaat, je beter een HD ontvanger kunt aanschaffen. Zo'n module kost ook geld en dat geld kan dan alweer bij een HD ontvanger, die misschien al standaard een kaartlezer heeft die Seca3 aan kan, er zijn er verschillende.

 
Sorry voor de late reactie en bedankt voor julie reactie!

Ik had het al eerder gemerkt maar doordat ik ook een Dreambox heb, heb ik er verder niet meer aandacht aan geschonken dan wat gegoogle.

Ik ben het er mee eens dat een nieuwe module in combinatie met de Humax te duur is. Vandaar dat ik langs deze weg raad vroeg.

Helaas maar nogmaals dank!

 
Misschien dat Aart44 hier iets meer van weet, maar ik lees ergens iets dat het met keyfly 4.5 op Matrix Reloaded wel weer zou moeten kunnen lukken.

Ik heb zelf helaas geen kaas gegeten van die module.

 
Ja klopt maar hij heeft een reloaded:

Matrix reloaded= ucas 3.0 werkt niet meer onbruikbaar

Matrix revolution= ucas 3.1 omzetten naar Keyfly 4.5 en hij doet het weer.

 
Klopt! Nou ja heel af en toe is er licht voor de Humax dus daar moeten we het maar mee doen?! Misschien vind ik wel een gebruikte module ervoor via marktplaats of zo. In ieder geval bedankt voor het meedenken.(Y)

Fijne Kerst!!

 
Hij is in elk geval nog als FTA ontvanger te gebruiken en inderdaad, wie weet kun je t.z.t. wel ergens een goedkope module of een Matrix Revolution op de kop tikken voor weinig.

Fijne Kerstdagen!

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan