Dreambox 500s zenders wissen??

B

BlackSun187

wie kan mij vertellen hoe ik alle zenders van mijn dreambox kan wissen??

 
Welkom op Satellite Fun BlackSun187.

Waarom zou je alle zenders willen wissen?

Anyway, het snelst gaat het door met een ftp programma naar de directory /var/tuxbox/config/enigma te gaan. Daar de bestanden services en bouquets en alle userbouqets verwijderen.

Een betere methode is om middels Dreamboxedit alle zenders uit je zenderlijst te wissen en deze lijst dan te uploaden naar je Dreambox.

Vraag blijft de reden waarom je dat zou doen, want misschien wil je uiteindelijk iets bereiken waar andere en wellicht betere methodes voor te bedenken zijn.

 
hallo ik ben op zoek naar een aantal zenders die ik niet kan vinden, nou wou ik dus alles verwijderen om opnieuw te zoeken maar ik krijg het maar niet gedaan.

Inmiddels ben ik nou bezig met de dream edit software maar ik krijg geen connection met mijn dreambox wou namelijk de nieuwste lijst met canalen gaan uploaden naar mijn db.

 
Als je geen verbinding krijgt, zou ik even kijken of alle gegevens goed staan ingevuld.

Heb je naar onze handleiding (klik) gekeken of je alles correct ingesteld hebt?

Als het niet teveel zenders zijn kun je ze ook los verwijderen middels je afstandsbediening en dan opnieuw de satelliet of transponders scannen.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan