Konig updater

J

jackkramer

Hallo,

De site van konig updater is uit de lucht weet iemand een andere manier om mijn Sat explorer receiver van nieuwe software te voorzien.

Groet,

Jack

---------- Dubbelpost automatisch samengevoegd om 13:24 uur ----------

Mijn tweede vraag is, ik heb een vaste receiver in de caravan merk Oyster sinds sbs6 op een andere frequencie zit, is het me niet gelukt sbs6 te krijgen. Alles volgens ikverhuismee.nl gedaan zonder resultaat. Enig idee wat de oorzaak is,

Groet,

Jack

 
Laatst bewerkt:
Jack eerst welkom op het board.

Bedoel je de site digtaalkijken.be daar stond altijd software voor de KÖNIG sat ontvangers ja die is al een tijdje uit de lucht.

Maar is er wel nieuwe software volgens mij is in 2009 de laatste software uitgekomen.

Anders kun je contact opnemen met de importeur Nedis per mail of zo op de site zie ik tenminste niets staan.

Of bedoel je met sat exploder een SAB exploder dan moet je op de SAB site zijn.

Dan je tweede vraag ja de oorzaak is dat ze naar een andere freqentie zijn gegaan SBS zit nu op dezelfde freqentie waar ook de publieke zenders NL 1-3 op zitten als je de ontvanger laat zoeken moet hij ze vinden hier de freqentie en hoe dat moet moet je maar in je handleiding opzoeken.

 
Ik heb het even gefixed voor jullie zodat de bij elkaar behorende berichten nu ook weer op de juiste plek staan.;)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan