Satellite Fun nu ook op iPhone, Android, iPod Touch en iPad

aart44

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
31 mrt 2003
Berichten
2.681
Waarderingsscore
32
Punten
48
Leeftijd
79
Locatie
Amersfoort
Hier heb ik een vraagje over omdat bovenaan het forum bij dat topic de regeer knop is uitgeschakeld maak ik hier maar een nieuw topic.

Zelf heb ik een Android telefoon maar als ik in mijn browser http://www.satellitefun.org invul geeft hij aan dat er een app is en wordt ik naar de market geleid waar ik een App kan kopen voor €1.49 even verder zoeken levert de gratis versie op en heb nu "forum runner" draaien en dat werkt ook.

Maar er bestaat ook "Tapatalk" maar als ik het forum daar invoer krijg ik dit:

No forum found

satelellitefun.org is not a Tapatalk compitable forum.

Please check that the adress is correct

En bla bla dat ik de forumbeheerder moet informeren.

Nu ga ik bijna nooit op mijn telefoon forums bezoeken maar zelf vind ik Tapatalk makkelijker als die "forum runner" en is dat veel werk om het forum compatibel te maken of kan het niet?

 
Wij gebruiken inderdaad forumrunner. Het gebeurt vaker bij Apps dat er zowel betaalde alsook gratis versies van aangeboden worden. Wel is het bekend dat de gebruiker zou moeten betalen als hij push berichten zou willen of iets in die geest, maar voor gewoon te lezen is er de gratis versie, even zoeken kan inderdaad lonen.

Dat is een van de redenen dat er toen ook voor forumrunner gekozen is, omdat het ook voor gebruikers gratis was. Ik moet hem alleen nog effe updaten, deze week is weer een nieuwe update geweest, nog geen tijd voor gehad.

Bij de installatie van Forumrunner is er ook naar Tapatalk gekeken, maar deze is toen niet geimplementeerd om bepaalde redenen. Deze redenen zijn me niet meer bekend, misschien te weinig ondersteuning voor forum implementatie, geen SEO of andere redenen.

Maar het is geen slecht idee om dat eens opnieuw te gaan bekijken. In principe hoeft bij mijn weten daar het forum niet verder voor compatible gemaakt te worden. Alleen is het wel zaak goed te kijken hoe het geimplementeerd dient te worden en of het geen conflicten veroorzaakt met andere mods of met forumrunner.

Het gaat in elk geval de komende week eens onderzocht worden, ik hou je op de hoogte. Bedankt voor de tip!(Y)

 
Ah, ik ben er al weer achter.

We hebben Tapatalk toen niet geinstalleerd omdat de Tapatalk app voor gebruikers geld kost.

Dat is $ 2,99 als ik me niet vergis.

En bij gelijkwaardige producten proberen we onze gebruikers de gratis variant aan te bieden. Maar ik zal alsnog kijken of het mogelijk is Tapatalk naast Forumrunner te gebruiken.

 
Er is een gratis Tapatalk client die heet Convo werkt op zich prima, de Tapatalk forum app kost €2.49.

Maar zelf gebruik ik het zelden dus doe voor mij geen moeite maar er zijn natuurlijk ook veel Android tablets op de markt misschien toch wel handig.

 
Moeite maakt mij niet uit hoor, zoiets implementeren doe ik graag, als het maar niet conflicteert. En zoals je al zegt, misschien zijn er wel meer Android gebruikers die dat gebruiken.

Vandaag kreeg ik bericht dat beiden prima naast elkaar zou kunnen draaien dus we gaan op Fun ook Tapatalk installeren, zal iets voor vanavond worden vermoedelijk.

Dank voor de tip dus!

 
Tapatalk zit er nu ook in.

Aangezien ik geen Android heb, wil jij misschien testen of e.e.a. naar behoren werkt als je tijd hebt?

Voor andere geinteresseerden: het zou ook moeten werken op de ipad.:)

 
Helaas met de Tapatalk client die ik heb Convo wil het nog niet.

De forum runner doet het wel.

 
Dat kan aan het cmps systeem liggen wat ik er op heb staan.

Ik heb de javascript link eens hardcoded er in gezet, misschien wil ie nu wel?

 
Nou bij mij wil hij nog niet.

 
Jammer, helaas kan ik zelf niet kijken, volgens de configuratie zou hij geinstalleerd moeten zijn.

Misschien is er binnenkort nog wel iemand die er eens naar kijken kan met de officiele app als die hem toevallig gekocht heeft.

Zal in elk geval eens op het forum navragen of er iemand ervaring heeft met Convo i.c.m. vBulletin op dit cms wat wij hier gebruiken.

Bedankt voor het testen!

 
Ik heb tapatalk hier de gekochte versie maar zie het forum niet staan als ik er naar zoek.

Is deze nog actief?

 
Nee ik heb hem er af gekiept, mede (met name) wegens gebrek aan support van de makers.

Dus alleen Forumrunner is nog actief. Er waren ook te weinig mensen die zoiets hebben en er is ook geen mobile style beschikbaar op Fun.

 
Zal die eens bekijken hoe dat in zijn werk gaat.

 
Je kan hem eens op jouw forum plaatsen. Is niet zo moeilijk te implementeren en voor phpBB is ie ook gratis verkrijgbaar voor de forumbeheerders. Alleen even accountje maken op Tapatalk.

Forumrunner heeft gratis push berichten, ik weet niet hoe dat met Tapa zit.

 
Nee ik bedoel forumrunner, kom er wel mee op het forum alleen kan niet reageren. Hiervoor heb ik de betaalde versie nodig. Wilde die eens uitproberen hoe dat in zijn werk gaat.

Tapatalk gebruik ik dagelijks werkt prima

 
Ahzo, nou als Tapa ook gratis push berichten geeft wil ik hem er nog wel eens op zetten zodat je kunt testen.

 
Ik heb Tapatalk er weer op gezet, ben benieuwd of ie nu bij jou werkt.:)

 
Ik kom dus automatisch uit bij Forum Runner. á € 1,49

Maar als ik naar beneden scroll kan ik de gratis Property Community Forum downloaden.

:biggrin:

Nr.10

 
In elk geval nog goedkoper dan Tapatalk a € 2,39 LoL.

Wel raar dat ie het nog niet aangeeft inderdaad. Misschien omdat het een cms is.

Ik zal hem eens op een andere wijze er in pleuren, zien of dat soelaas biedt.

 
Heb het net getest, het werkt wel.

Eerst vraagt ie of je Forum Runner wilt, als je die annuleert komt meteen weer een schermpje en die vraagt dan of je Tapatalk wilt.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan