Whitney Houston overleden!

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.810
Waarderingsscore
1.018
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Zondagmorgen bij het opstaan bereikte ons het bericht dat een van 's werelds beste zangeressen op 48 jarige leeftijd was overleden.

Het gaat hier om Whitney Houston, die vooral tussen 1980 en 1990 de nodige wereldhits had, met een stembereik die geen enkele artiest tot nu toe, althans niet voor zover mij bekend, heeft weten te evenaren, met datzelfde gemak als zij dat kon. Zij was een nichtje van Dionne Warwick, bij ons nogal bekend uit 1982 met het nummer "All the love in the world", titelsong van het album Heartbreaker van de BeeGees.

Korte tijd later in 1985, werd Whitney ook een icoon met nummers als Hold Me en You Give Good Love en brak in Europa echt door met het meer bekende Saving All My Love For You.

Helaas liep ze in 1992 tegen een slechte echtgenoot op waarna het behoorlijk snel met haar bergaf liep vanwege drank en drugs. Daarnaast werd ze mishandeld. Een van haar laatste successen was toen nog de film The Bodyguard en het nummer I Will Always Love You.

Ze is nog even teruggeweest in 1998, maar ook weer teruggevallen in problemen in de beginjaren 2000.

Na een scheiding in 2006 kwam ze terug met o.a. Million Dollar Bill.

Alhoewel men wel aan haar stem kon horen dat de jaren van drank en drugmisbruik wel haar stem hadden aangetast, kon ze desondanks nog prachtig zingen en was dit een van haar beste nummers sinds jaren.:jow:

Op dit moment is nog niet duidelijk waaraan ze precies gestorven is, maar het vermoeden is dat ze verdronken is in het bad in haar hotelkamer, door innamen van een combinatie van een rustgevend middel en alcohol.

Ze had ook net een film af die dit jaar nog zal uitkomen, waarin 2 nieuwe hits van haar te beluisteren zijn.

Veel te jong, slechts 48 jaar. Degenen die haar kennen, waaronder ondergetekende, zullen haar zeker missen!:sad:

 
Ik zal haar ook missen, wat een treurnis dat deze mooie vrouw is heengegaan.

 
Wat is dit, waarom gaan alle goede zangers en zangeressen aan hun eigen roem alcohol en pilllen ten onder??

 
Niet allemaal, maar wel de nodigen.

Vermoedelijk kunnen ze het plotselinge enorme succes niet aan of nemen te veel hooi op hun vork (of krijgen dat opgelegd middels hun contracten) en gaan dan vanalles slikken om het nog vol te kunnen houden.

Of andere redenen, geen idee, het komt vaak voor bij popsterren en ook bij filmsterren. Je moet er ook sterk voor in je schoenen staan om elke dag in het voetlicht te staan met papparazi om je heen, niet eens leven zoals je voorheen deed, zoals wij bijv. nu doen etc.

Dat zal er wel mee te maken hebben neem ik aan.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan