Oproepje

Wing39

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
27 sep 2008
Berichten
557
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
58
Beste mansen,

Ik merk dat het een beetje stilletejes wordt hier, dat vind ik heel jammer omdat er hier een bak aan kennis aanwezig is.

Zouden we weer wat actiever kunnen worden met ons allen ( steek de hand ook in eigen boezem )

Groet,

Wing

 
Het team is het helemaal met je eens.

Wij zijn al een aantal maanden dingen aan het bedenken die we kunnen doen om bijdrages van gebruikers te kunnen oppeppen, maar als vragen uitblijven, kunnen we weinig doen.

Ondanks dat hebben we al zaken geprobeerd zoals onze downloadsectie, de games (tijdelijk buiten gebruik), handleidingen sectie.

Dat heeft wel allemaal geleid tot meer bezoek maar helaas niet tot meer participatie.

Dus als je ideeën hebt wat daar wel toe kan leiden, laat het gerust weten!

 
Ik ben er het ook helemaal mee eens dat het de laatste tijd een stuk rustiger is, maar ik ben zelf de laatste tijd ook wat minder aktief...

Nog eventjes dan ben ik weer volop online, en dan zullen we wel eens gaan brainstormen naar mogelijke ideëen.

Maar zoals Black Tiger al aangeeft, als jij een idee hebt, of meerdere, brand maar los. ;)

 
Testpaneel.

Ik heb het in het verleden weleens geprobeerd.

Je kan bv. een image testen op gebruiksgemak. Echter wat toen boven kwam is dat een ieder er anders over denkt en niet iedereen dezelfde box heeft. Er zitten dus wat haken en ogen aan.

Maar het kan ook hardware zijn bv. satelietontvanger, satelietmeters, schotels. (wel een goeie sponsor nodig en misschien ook niet als er heel veel mensen mee willen werken)

Toch heb ik het idee dat het juist leuk is en dat je ook nog je box beter leert kennen enz.

:biggrin:

Nr.10

 
Het probleem is inderdaad dat je dan een goede sponsor nodig hebt die je de apparatuur toestuurt om te testen en ook nog tijd en plaats om het te testen.

V.w.b. een testpanel, ja best, maar wat gaan we testen?

Firmware besprekingen kunnen we wel ergens plaatsen, maar de meesten voor enigma zijn al beperkt tot Openpli en Ozoon. Voor andere ontvangers kan de firmware besproken worden in de ontvangersectie.

Als het meer wordt is het makkelijk genoeg om te verplaatsen.

Dus geen slecht idee, alleen denk ik persoonlijk dat je snel uitverteld bent, want zoveel verschillende firmware als er vroeger was is er nu niet meer.

 
Best wel een leuke naam en dan hierin alles wat er te testen valt.

Hardware.

Software.

Ik heb bv. pas een leuke satmeter via Ebay gekocht. Ik zou er iets over kunnen schrijven.

Ik weet ook dat Wing een nog mooiere heeft die kan daar bv ook over schrijven. Hoeft er nog niets gesponsord te worden. Mag natuurlijk altijd :biggrin:

Als iemand dan ooit nog eens een satmeter nog heeft, kan hij/zij even kijken of er iets getest is.

:biggrin:

Nr.10

 
Da's misschien wel mogelijk.

Het topic over de meter is dan wellicht te verplaatsen.

Want daar is vrij recent een topic over geweest.:)

 
Da's idd het topic, echter er wordt niet zoveel over de inhoud verteld dan jou bijdrage.

Ik bedoel dus meer inhoud. bv.

De satfinder Satlink ws-6906 is een digitale satelietfinder die wordt geleverd in een luxe doos.

Als je deze opent kom je een etui tegen waarin de satfinder in gedaan kan worden als een beschermhoes, deze is zo gemaakt dat hij netjes om de finder past een plastic laag om door het scherm te kijken. Daarover is weer een bescherming van de etui zelf.

Verder wordt hij geleverd met een oplader (stroom 230v) en een auto oplader (12v) een usb/serieel kabel en een rgb/mini tulp.

De bediening is niet zo moeilijk knopje power wat boven de finder zit drukje op aan en het scherm licht op.

Enz....

Of zo iets.

:biggrin:

Nr.10

 
Oh op die manier. Dat is weer meer als bij een test dan dat je over eigen ervaringen schrijft.

Dus dan kom je weer terug op wat ik eerder al aangaf, dan moet je al een sponsor hebben of gebruikers met meerdere dingen die ook bereid zijn om daar op die manier over te schrijven.

En daarmee kom je gelijk bij het bekende probleem van "wie heeft het en wie gaat het doen".

Er kunnen bijv. ook van allerlei zaken leuke handleidingen geschreven worden. Maar buiten een enkele door een gebruiker geschreven handleiding heeft alleen Mas3 en daarnaast met name ikzelf handleidingen geschreven.

We kunnen beter op zoek gaan naar iets waar bijna iedereen in kan participeren en waar men ook graag in -wil- participeren. Anders heb je er weinig aan.

 
Ik denk dat je wel een punt hebt. Het komt idd. vanzelf bij de mensen die de kennis hebben.

Ik wil best wel een stukje schrijven over mijn bevindingen van de meter. Zelf vind ik het persoonlijk altijd leuker als er een filmpje bij staat, er staan zat maar mag dat?

Hierdoor wordt het mijns inzien wat informatiever en toegankelijker.

:biggrin:

Nr.10

 
Filmpje? Ja kan, linkje naar youtube. Embedded gaat hier niet.

 
Ik ga van de week een beleving :biggrin: (heb er even geen goed woord voor) schrijven.

Zal er 1 of 2 linkjes bij zetten.

Zal jou wil even contacten waar te plaatsen en anders plaats jij hem verder.

:biggrin:

Nr.10

 
Prima, ik heb een forum Testpanel gemaakt, daar kun je hem in plaatsen.:)

 
Hoi Funners!

Momenteel ben ik de firm 02.81 T-A aan het testen op mijn NanoXX 9800HD

(deze werkt met een CI), binnenkort schrijf ik over mijn ervaringen.

 
Er is een Amiko deel aangemaakt door black tiger.

Zijn er niet meer leden die z'n ontvanger hebben en hier hun ervaringen plaatsen.

Als admin kan je er toch ook voor zorgen dat je hoger in de google zoekmachine komt?

Maak dan vooral gebruik van de div. boxen die hier worden ondersteund.

 
Ik heb alles al een paar jaar gemaximaliseerd voor zoekmachines. Er draait ook een seo tool. Daarom dat je nieuwe topics ook heel snel in Google terug vindt.

Ranking wordt echter mede gebaseerd op hoeveelheid nieuwe topics en met name ook het aantal unieke bezoekers (die je weer krijgt als je veel nieuwe postings hebt).

Dus bedankt voor de tip maar v.b.w. zoekmachines kan ik voor zover mij bekend niets meer doen.

 
En een toevoeging met sociaal media daar al eens aan gedacht?

Als er een topic word geplaatst deze via twitter de wereld in sturen of facebook.

 
Ehmz... volgens mij heb jij nog niet alle mogelijkheden van dit forum gezien.

Kijk eens rechtsboven naast het klokje.:)

We gaan echter niet alle berichten via twitter de wereld insturen, wel nieuwsberichten.

 
Ehmz... volgens mij heb jij nog niet alle mogelijkheden van dit forum gezien.Kijk eens rechtsboven naast het klokje.
:sad::( Oei niet gezien. :zzz::zzz:

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan