Recente ziggo E2 zenderlijst voor de dreambox omgeving Roermond

khalidinio

New Member
Lid sinds
10 jan 2011
Berichten
27
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
41
Hoi,

Ik ben op zoek naar een recente E2 ziggo zenderlijst voor omgeving Roermond/Limburg. Kan iemand mij helpen want als ik scan vind ik niet alle zenders en ik heb nu een oude zenderlijst waarbij veel zenders niet werken.

 
Kijk eens in onze downloadsectie. Daar staat er eentje van februari 2012 die Sjennie ons geleverd heeft.

Dat lijkt me toch wel recent.;)

 
Ja dat klopt en die had ik ook al ingeladen in de dreambox voor dat ik deze topic had gestart, maar helaas werkte heel veel zenders niet zoals:

16: comedy central family

34: eredivisie live 1 HD

46: eurosport 2

47: motortv

48: espnamerica

52: film1 series

53: film1 family

54: film1 sundance

59: 13street

69: vh1

70: vh1 classic

73: sterren 24

75: slamtv

80: 192tv

100: jimjam

102: zapp

104: disney jr

en een aantal turkse zenders.

Kan iemand misschien een gecorrigeerde zenderlijst leveren? Of kan ik dit zelf op een bepaalde manier zelf oplossen? Ik weet dat als ik scan dat ik niet alle zenders te zien krijg.

 
Owjah, als ik naar die zenders ga die niet werken krijg ik de melding "afstemmen mislukt". Voor zover ik weet komt dit doordat de frequentie niet juist is van die zender.

 
Ik heb nu een aangepaste zenderlijst van Ziggo regio 111, dus voor degene die het willen stuur mij een mail dan zend ik jullie het cable.xml bestandje.

Ik zal es proberen hier op de site te plaatsen.

 
Je kunt hem niet op de site plaatsen, alleen het team kan bestanden uploaden. Maar als je wilt, kun je hem ook naar mijn email adres sturen dan zorg ik dat hij in de downloadsectie terecht komt.

Moet je wel even erbij vermelden of hij voor Enigma1 of Enigma2 apparatuur is, daar zit wat verschil in.

Mijn email adres vind je door hier links boven mijn avatar op mijn naam te klikken en dan email te kiezen.;)

Maar is het verstandig om dat al te doen? Ik begreep namelijk dat er op 16 maart nog meer van dit soort zenderwijzigingen zouden komen en dat is morgen pas.

Ik weet echter niet of dit ook voor onze 1111 regio van toepassing was.

 
Bedankt voor het toesturen! (Y)

Hij staat in de downloadsectie.

 
Hoi Erase, welkom op Satellite Fun.

Je bedoeld voor enigma1 zeker? Want dit hele topic gaat al over E2.;)

 
Hi BlackTiger,

Als dit over enigma2 gaat, dan staat in de Downloads de verkeerde omschrijving:

Ziggo maart 2012 E1 (498 Bytes)

 
Je hebt helemaal gelijk, excuus.:bloos:

De omschrijving heb ik ook niet goed gemaakt want het is alleen een cables.xml bestand. Dat heb ik net vergeleken met een E2 cables.xml en daar zit geen verschil in, je kunt deze dus ook op je E1 systeem gebruiken als het goed is.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan