Share intern Zee TV, B4U, Sahara One ?

stefank

New Member
Lid sinds
25 jul 2011
Berichten
36
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
46
Ik zou graag thuis in mijn netwerk (2 dreamboxen 600 PVR en 1 openbox) de Asia kanalen willen sharen.

Ik heb nog geen kaart, maar wil weten of dit makkelijk kan instellen.

Wie heeft er ervaring in en specifiek ook deze kanalen, want moet ik hier voor een kaart hebben uit een ander land, want dacht in NL ze niet te verkrijgen waren ? Geen idee in ieder geval.

 
Een share voor die kanalen zul je hier niet vinden maar de vraag is wel meer geweest dus leesvoer volgens mij kun je hier in den Haag ook die kaarten kopen maar daar moet je zelf maar naar zoeken.

 
Okay, zijn die kaarten dan te koop ? Dus als je ze koopt en thuis in je receiver doet kun je dan zelf kijken en met je eigen dreamboxen thuis ook sharen ?

 
Ja die kaarten zijn hier ook te koop als ik naar B4You kijk zie ik in Nederland twee dealers en Zee TV zie ik ook een dealer in den Haag B4you en Zee TV je moet dan op je Dreambox CC Cam installeren of een andere emulator die leest de kaart dan kun je intern ook sharen.

Bij de handleidingen staat een topic over hoe intern sharen.

 
Aart alweer bedankt voor je reply.

Maar staan dealers ook intern sharen toe ? Of mag dat dan ook weer niet ?

Bedoel als ik ze bel en vraag for een kaart en intern sharen, wordt mijn telefoonlijn dan opgehangen ? :dunno:

 
Als het intern gaat hoef je dat toch niet te zeggen.

Maar verder ken ik die dealers niet en geen flauw idee wie het zijn zullen wel Hindi zijn die zelf ook naar die kanalen kijken.

Wel eens gelezen dat die kaarten vrij duur zijn.

 
Klopt, die kaarten zijn verwerkte duur.

Ik wil daarom ook optimaal thuis kunnen benutten, maar als ik die kaart heb heb ik dan nog wat anders nodig ? Ik bedoel heb een dreambox 500/600 en Openbox.

Moet ik dan een module ofzo hebben ? of kan ik de kaart gewoon in een van die boxen doen en instellen en klaar is kees ?

 
Kan iemand me hiermee helpen ?

 
Wat heb je zelf al geprobeerd??

Kaart er in met de chip naar beneden CC cam instellen en klaar.

 
Okay Aart, dus het is best makkelijk, ik hoef geen extra dingen te hebben. Gewoon kaart er in en instellen en dan kan ik thuis op eigen netwerk op alle boxen de kanalen bekijken ?

Nog niets geprobeerd, hoop dat het lukt.

Maar nu eerst aan die kaarten komen.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan