Problemen met Dm 800 clone

D

duske

hallo wie kan mij helpen Ik heb een dreambox 800 clone en kan hem niet benaderen om de nieuwste pli erin te zetten Ook niet seriel Wat kan ik doen Er staat de ssl84b in maar als ik dan of seriel of via ip de openpli erin wil zetten krijg ik de melding old version Ik heb toch echt de nieuwste versie van 22 febr Wat moet ik doen

duske

 
Heb je wel de juiste gepatchte Openpli versie gedownload? Of heb je Openpli van het officiele Openpli forum gehaald?

 
Hoi duske,

Dit heeft te maken met je bootloader, waarschijnlijk is de Open Pli versie die jij hebt niet compatible met jouw bootloader.

Probeer eens de oude erin te zetten om te zien wat er gebeurt.

Groet,

Wing

 
Bij Dreamoem staat voor Openpli voor deze bootloader als laatste een versie van 29-1-2012 genoemd. Die zou moeten werken.

Let wel even op want ik zag ook een versie voor de DM800se (ook clone), dus wellicht zit daar verschil in.

 
Ja ik geloof dat @Wing39 het goed heeft heb het ergens gelezen maar kan het niet meer terug vinden, dus eerst de juiste bootloader er in zetten als dat lukt dan het image.

 
welke sim versie heb je ??

 
Ik heb de sim versie ssl84 Apart erin gezet Open pli uiteraard voor de clone en geen se en ga zo maar verder. telkens komt hij met Old version hoogswaarschijnlijk jiet meer beschikbaar Als ik er de newnigma 2 inzet daoet hij het wel maar ik kan de cccam 2.3 niet erin krijgen Of kan het niet?

bedankt voor jullie reactie Duske

 
Hoi duske,

Als die het op newnigma 2 doet dan is het verder een koud kunstje, je uploadt met DCC of een ander FTP programma de CCcam naar de tmp map in je box.

Hierna kan je hem via manual install in het menu via je AB installeren.

Mocht je nog vragen hebben, geef me maar een PM

Groet,

Wing

 
hoi wing,

heb je mijn pm ontvangen Kan dit namelijk niet zien

groet duske

 
Heb ik ontvangen kerel ik ben ff aan het denken wat het probleem zou kunnen zijn.

Gr.

Wing

 
Zet anders op het forum wat je per pm schrijft (als het legaal is tenminste) dan kunnen er meer mensen meedenken naar een oplossing.;)

 
Ik heb je PM aan mij gelezen. De vraag kun je gewoon hier verder behandelen.

 
Hoi Wing 39,

Nog steeds problemen De opnpli krijg ik er met geen mogelijkheid in Heb nu erin sim2_ssl84b-by-sat4fun-team Alles erin gezet cccam2.3 cfg erin met de gegevens maar als ik op een zender ga staan en druk op de blauwe knop zie ik emu decode info provider Canaldigitaal en daar onder no info Channel en het kanaal waar hij op staat Alles geprobeerd maar lukt niet Alles opnieuw erin gezet maar nog niet Wat doe ik fout of ??

bedankt als je mij wilt helpen Groet Duske

 
Als ik het goed begrijp draait je DB, de Cccam zit er in en de cfg file zit er ook in.

Hij doet het nog steeds niet.

Ik ga er van uit dat je portforwards goed ingesteld staan?

Zou het kunnen dat er ergens een foutje zit in je lijntjes?

Een typo en de verbinding doet niets.

Ik stuur je in een PM dan hoop ik langs een andere weg je probleem te tackelen.

Groet,

Wing

 
Ik ga er van uit dat je portforwards goed ingesteld staan?Zou het kunnen dat er ergens een foutje zit in je lijntjes?
Als we het daarover gaan hebben moet het via pm inderdaad.

Zijn eigen smartcard heeft geen portforward nodig, interne sharing ook niet.;)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan