geen emu decode

D

duske

hallo wie kan mij helpen??

Ik heb op een dreambox cl de nemesis staan En alles liep goed tot vandaag want heb geen beeld . Als ik op de blauwe knop staat er emu decose Canaldigtiaal en dan NO INFO Cahannel Hoe kan ik die emu hertsarten of wat dan ook

bedankt duske

 
Bij Nemesis zit er geen emu in die moet je downloaden met "Tunesiasat addons manager" en dan even zoeken naar "Extra url" als die geinstalleerd is daarna kun je bij Nemesis CC cam downloaden.

Dus haal die addons manager op en installeer die als hij er niet in zit installeren met DCC het is een IPKG bestand met DCC Tools en IPKG package overnieuw starten daarna moet het werken en kun je de Extra url downloaden.

Daarna CC cam 2.30 of zo en met de blauwe knop CC cam aanzetten kan ook zijn 2x blauwe knop.

 
Hallo Aart 44,

Het mooie is dat ik de cccam heb geinstalleerd en het gewoon werkte maar nu niet meer Het zit er allemaal in cc 2.13 en de 2.3 dat is het probleem niet Wat wel ?? ik weet het niet

bedankt voor je reactie Hopelijk komen we hier uit Duske

---------- Dubbelpost automatisch samengevoegd om 11:27 uur ----------

Aart 44

het is heel gek maar dan pakt hij weer voor even en dan valt hij weer weg Wat kan dat dan zijn Duske

---------- Dubbelpost automatisch samengevoegd om 11:29 uur ----------

Hallo aart

heel vreemd maar dan pakt hij in eenkeer weer de emu om later weer weg te vallen

duske

 
Waarom zo'n ouwe cc cam 2.13 probeer 2.30 of 2.21 en je hebt die toch wel bij Nemesis zelf vandaan via de 2x blauwe knop Extra url.

Volgens mij zijn die cc cam's niet allemaal gelijk hebben ze weer een software upgrade van het image moet er ook weer een andere cc cam in.

Maar heb hier geen Dreambox meer aangesloten die staat in de kast maar zelf vind ik Nemesis een topper onder de image's nooit geen groen scherm.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan