Bee Gee Robin Gibb (62) overleden

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.147
Waarderingsscore
568
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
LONDEN - Robin Gibb, een van de drie zangers van de Bee Gees, is overleden. Hij stierf op 62-jarige leeftijd na een lange strijd tegen k**ker. Dat heeft zijn familie in de nacht van zondag op maandag bevestigd tegen de BBC.

 


Ongeveer anderhalf jaar geleden ontdekten artsen dat Gibb tumoren in zijn darmen en lever had. Hij werd daaraan behandeld en zei afgelopen februari dat hij ,,spectaculair'' was hersteld. De laatste tijd ging zijn gezondheid echter scherp achteruit. Na een longontsteking vorige maand raakte hij tijdelijk in een coma.


 


Robin Gibb, zijn tweelingbroer Maurice (overleden in 2003) en hun oudere broer Barry vormden in 1958 de Bee Gees. De groep werd bekend met nummers als Stayin' alive, Tragedy, How deep is your love en Night fever. De Bee Gees verkochten meer dan 200 miljoenen platen. Daarmee vormden de broers een van de meest succesvolle popgroepen aller tijden.


Bee Gees - Stayin' Alive (1977) (Official Video) - YouTube

 
Bijzonder jammer. Vroeger luisterde ik nogal eens graag naar hun liedjes.

Heb er nog een paar lp's van. Het was me beken dat het slecht ging met Robin, maar niemand had toch eigenlijk verwacht dat het zo snel zou gebeuren.

Weer een goede artiest van ons heen gegaan.:sad:

 
Het gaat snel met de bekende artiesten de laatste tijd. Vind de muziek best goed van de Bee Gees.

 
Ik was het vergeten, maar Donna Summer is vorige week ook overleden, er vallen er de laatste tijd steeds meer tussenuit, en ik vindt toch eigenlijk wel op een te jonge leeftijd...

Ik hoop toch wat ouder te mogen worden, en vanaf mijn 67 nog een beetje te kunnen genieten, of moeten we dan intussen tot ons 80ste werken. :biggrin:

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan