Het zeewater is nog steeds koud!!! [16+++!]

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Da's niet de temperatuur maar de leeftijd die kijken mag!!! :stupid:

Vanmiddag nog even een fotoshoot gedaan, en ik had nog gezegd dat ze de bikini aan moest houden, maar ach de jeugd van tegenwoordig luistert tegenwoordig niet zo goed meer naar ouwe mannen!

Ze kreeg er toch behoorlijk kippevel van! :sex:

Of moet er nou nog een n (regel) achter die kippe??? :biggrin:

 
goeiedag allemaal

die n heeft toch met schare n te maken en dit schare n gebeurd onder de

deke n , mag wel over gesproke n worde n , maar niet open e n bloot om

kippe n vel tege n te gaa n :tong:. zeewater is wel lekker bij het m n andere huis Azie, 30 grade n

groet en fijne dag Schapi

 
Kippevel? Hier ging de temperatuur omhoog en de airco kreeg dat niet bijgewerkt. Ik begrijp nu waarom jij zo graag naar de kust op vakantie gaat.:sex:

Lekker schare n inderdaad Schapi!:) Andere huisje met 30 graden zeewater? Een mens (of een schaap) kan het toch goed hebben he.:biggrin:

 
Prachtige foto's!

 
heerlijk december weer weg, huis afbouwen, maandje bij parner en january weer naar kikkerland.

Ja B.T. mn partner woont daar en mn zoon, ze heeft t virus ook al te pakken ik moet n dm meenemen. nog tot bijna mn 65 dan erheen en blijven, dag reuma, dag eng denhaag, (Binnenhof) (om komentaar tegen te gaan) en daar waar mn huis is share ik zeker niet:p.

zit redelijk dicht bij de plek waar Robinson is opgenomen en het huis is in de bossen dus heb geen gordijnen nodig,:sorry: tussen de mango en bananen in. en op t forum blijf ik , waar is trouwens n uploadlink, door al dat gedoe zoveel aardige programmas gevonden.

Groet Schapi

---------- Dubbelpost automatisch samengevoegd om 17:27 uur ----------

Gaat n vrouw naar de tandarts met n akelig stuk kiespijn.

Ok zij in de stoel en de arts kijkt , Zegt ie mevrouw dat ziet er niet goed uit , moet er 4 getrokken worden, "waarop zij antwoord : 'Nee ik krijg nog liever n kind"!

Tandarts zegt rustig "dat kan ook mevrouw, maar dan moet de stoel anders":sex:

Groet Schapi

 
Laatst bewerkt door een moderator:
:biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:
 
Hahahaha schitterend die mop.:biggrin::biggrin:

Tja ik hoop dat je reuma daar inderdaad weg is. Schitterend gebied daar, ik zou zo met je mee willen, maarja, ik heb hier m'n vrouw en kids en die willen geheid niet mee.

Daarnast heb ik nog wat mankementjes die je daar niet zo makkelijk geneest en de apotheek om de hoek dan wel handig is.

waar is trouwens n uploadlink, door al dat gedoe zoveel aardige programmas gevonden.
Die hebben wij niet. Dit ook om fake's, virussen en andere zaken tegen te gaan die we niet willen. Maar als mensen iets leuks hebben kunnen ze het altijd per email sturen of een linkje naar email geven. Dan kunnen wij het bekijken en op de juiste plek in de downloads zetten.

Men kan uiteraard ook een link in onze downloads en links sectie plaatsen.

 
Hallo B. T.

tja ieder is welkom , fantasties de natuur daar en vaak meer aan medicynen te verkrijgen als hier, we hebben n regenseisoen, doch dat water is lekker om in te doucen, mn kop en been hebben vol titanium gezeten en ben hier n barometer met reuma, daar totaal geen pijn. flesje drank40% 8 of 9 eurie, sigatetten nog geen 30 eurocent per pakje lapje grond 500 enz, dadelijk pensioen en leef net als die ander in Frankrijk. zit express op Mindanao , weinig tornado's of andere ongein en compleet in het zuiden 60km van Davao redelijk dicht bij de kust, met de boot recht naar beneden en land op indonesie.

KOMT N BUITENLANDER VOOR N ENERGIE BEDRIJF WERKEN

De arme man zn Nederlands is niet erg goed en hij moet in n volksbuurd de meterstanden opnemen.

Gaat op pad en beld aan , gaat er op 2 hoog n raam open en word geroepen WAT MOT JE.

Hij antwoord " mevrouw ik kom nummertje kijken", zij antwoord "Maak dat je weg komt dwaas".

Hij word door zn baas teruggestuurd en beld er weer aan, raam weer open"WAT VIESPEUK BEN JE DAAR WEER, IK STUUR MN MAN OP JE AF "!

Hij anwoord, "U zecht maar tegen man ik alles afsnij, kan hij alles met kaarsje doen!":tong:

groet Schapi

 
Hou op... nog effe en dan verkoop ik m'n vrouw en ga naast je wonen, er lopen daar toch genoeg mooie nieuwe vrouwen rond.:biggrin::biggrin:

HAHAHA Prachtige mop! :biggrin:

 
Een stotterende man stapt een sigaretten winkel in en vraagd of men ook babalero heeft.

De verkoper verbaasd , nee meneer we hebben alleen cabalero!

Bbbbaballllero mmmenneeer, nee echt we hebben dat niet.

Man gaat weg met de opmerking "wat n butzaak!":zwaai:

groet Schapi

 
Lopen 2 asielzoekers over straat terwijl een jong echtpaar op 3 hoog n woordenwisseling heeft, escaleerd iets en de vrouw stapt acteruit , waarbij ze per ongeluk uit het 3 hoog raam valt en met haar hoofd in n openstaande kliko duikt.

De buitenlanders komen er op dat moment net langs en kijken , waarop de een tegen de ander zegt "NEDERLANDERS DOM VOLK GOOIEN ALLES WEG, KIJK EENS ONDERKANT NOG HELEMAAL GOED":maf:

groet Schapi

 
WHAHAHAHAHAHA.... onderkant nog goed hahahaha...:biggrin::biggrin:

Nja, ik heb niets aan een halve vrouw, maar helaas mogen wij vrouwen niet in de kliko gooien als ze niet meer goed zijn, anders stonden geheid hele straten ermee vol.:biggrin:

 
lol onderkant nog goed ??? dan heeft ie niet goed geroken denk ik :biggrin:

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan