De huidige temperatuur.

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Op dit moment moet ik eerlijk zeggen dat het aardig warm is. :biggrin:

Hier kun je het vandaag mooi bijhouden of we het huidige warmterecord gaan breken, en kijk ook eens even op de extremenpagina

 
Het is zeker warm en bij jullie nog een paar graadjes koeler dan hier.

Vannacht was het hier buiten 21 graden, kun je nagaan, had evengoed buiten kunnen gaan slapen, het was niet te doen.

Vanmorgen om 06.30 kwam er een licht koel briesje, toen ben ik in slaap kunnen vallen, om 09.30 weer wakker, toen was er al weer warme lucht, dus vlug weer die venster dicht en verder proberen te pitten.

Het is geen fijn weer dit jaar, te extreem. Of je kunt niets doen vanwege dat het de hele tijd of door de dag heen steeds regent, of je kunt niets doen omdat de temperatuur gewoon veel te hoog is.:sad:

Komende week zou het wat beter worden, maar bij ons dan nog rond de 25 a 26 graden, donderdag misschien wat normaler rond de 21 maar wat denk je? Juist, dan komt er ook weer regen bij.

 
Klopt het is afgelopen nacht in Maastricht erg warm geweest onderstaand citaat komt van Weerplaza:

Eerste record gesneuveldDe hitte heeft het eerste record doen sneuvelen. Met 23,2 graden beleefde Maastricht afgelopen nacht zijn warmste nacht sinds de metingen er in 1906 begonnen. Aangezien de temperatuur ook vanavond niet onder deze waarde gaat komen, is daarmee het eerste record van deze extreem hete dag een feit.
Troost je met de gedachte dat het morgen alweer koeler is, dus even rustig aan doen.

 
Mooie sites Freggel!

Ik heb m meteen toegevoegd aan mn favorieten.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan