SD Kanalen zwart

A

ARK2908

Hoi allemaal,

Een aantal dagen kon ik op mijn nieuw aangeschafte VU+ Duo d.m.v. mijn overgenome CD card (oranje) ook de sd kanalen van Ned1,2,3, RTL's , SBS ontvangen.

Gisteravond (zo. 9 sept) was alles op de Nederlandse kanalen na zwart,, heb dit te maken met één of andere softcam ??

(het overname formulier van CD is reeds opgestuurd maar duurt uiteraard dagen voordat het geregistreerd zal zijn bij CD)

 
Als je de ontvanger opnieuw start, dan zal ook de softcam opnieuw starten. Gebruik je CCcam 2.3.0? Want volgens mij heb je nu een Seca 3 kaart en daar is 2.3.0 voor nodig om updates te kunnen ontvangen.

Mocht het na een herstart niet werken, kun je via de addons de cccaminfo plugin installeren. Daarmee kun je gegevens bekijken waaronder de entitlements oftewel de datum tot wanneer de kaart loopt.

Het kan goed zijn dat deze datum verlopen is vanwege de overname en misschien omdat er geen versie 2.3.0 van de kaart op staat.

Verder kun je ook nog bellen met CDS om na te vragen of het formulier al binnen is en de kaart bij hun nu op jouw naam geregistreerd staat en geactiveerd is.

Dat zijn een paar tips die ik geven kan. Van afstand is het namelijk moeilijk te bepalen wat hier precies de oorzaak is, dat kan vanalles zijn zoals je ziet.

 
Hoi BT.

Ik heb inmiddels van alles geprobeerd en heb,, cccam 2.3.0,, opnieuw opgestrart ,, zelfs opniew de flash Open PLI 3.0 geladen via de usb ,, en cccam info geladen en bekeken (tot 11-11-2012)

Heb ook nog bij CD een heractivatie gedaan maar niets help me,,

Ik wacht maar tot ik terug ben van vakantie, wellicht is CD dan wel klaar met activeren

 
Hmmz.. da's vreemd. Misschien dat het vanwege die heractivatie nog goed gaat komen maar normaliter zou de datum nu niet op 11 november moeten staan, slechts kort.

Dus waarschijnlijk zit je nu inderdaad in de "verhuis" administratie bij ze.

Hopelijk gaat het na de vakantie beter, in elk geval een prettige vakantie gewenst dan!

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan