E schema Siemens vaatwasser SN 65020/06

janblues

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
15 okt 2006
Berichten
2.632
Waarderingsscore
294
Punten
83
Leeftijd
72
Locatie
Baflo
Ik ben opzoek naar een schema van bovenstaande vaatwasser.

Wie kan mij daar aan helpen.

Ik doe het even hier omdat Hulp4all niet bereikbaar is.

 
We zijn met hulp4all gestopt wegens gebruik aan belangstelling, dat staat ook op dat domein te lezen. Forum en database is gewist.

Dus zal het inderdaad effe hier moeten ofzo.:)

 
Sorry BT had ik niet gelezen.

Weinig tijd hè met een berg afwas.:biggrin:

 
Door jou reply weet ik in elk geval dat er iets mistte in de configuratie. Als men nu rechtstreeks het hulp4all forum probeert te benaderen komt men ook op de melding terecht, dus dank.:)

En ik heb op de site van Siemens ook de door jou gezochte handleiding gevonden.

Ik stuur hem je even per email, het is een pdf document.

 
Een handleiding heb ik wel dat is en was geen probleem.

Ik zal het verhaal maar even vertellen.

We zijn bezig om het huis van mijn schoonmoeder beter verkoop baar te maken.

Mijn vrouw heeft het huis van binnen al een ander kleurtje gegeven en ik ben bezig met de rest.

We hebben op marktpl. een keuken gekocht en gestript en hem een nieuw kleurtje gegeven.

De vaatwasser geplaatst en die stopte spontaan tijdens het wassen.

Hij nam geen water meer opeens.

Het ventiel werkte niet meer.

Daar heb ik een andere ingezet maar hij neemt nog geen water.

Het ventiel is nu wel goed.

En als ik nu een schema heb kan ik zien hoe het moet werken.

 
blijft ie mischien pompen?

staat me iets bij dat er een waterbeveiliging onder in de maschine zit.

 
Dan zit het bij de vlotter, en als daar water onder blijft zitten dan zakt dat ding niet voldoende waardoor een vaatwasser niet goed meer werkt.

Nu weet ik niet of ieder model hetzelfde is, maar de onze moet ik aan de zijkant openmaken en zie daar heel het systeem waar het water doorgaat, en het vlottergedeelte kun je eruit halen en zelf schoonmaken.

Maar je kunt ook de machine even aanzetten, en dan even kijken als je de vlotter met de hand omhoog of naar beneden doet of de machine nog reageert.

 
Ik weet wat je bedoelt.

Bij mijn weten heeft iedere vaatwasser dat.

Maar dat is het niet.

Je bedoelt de bak onder de vaatwasser.

Als daar water in komt gaat er een stuk piepschuim omhoog en dan wordt een micro schakelaartje bedient.

 
Go to http://www.bshappliancecare.com BUT you need to find a link called e-shop accessories which despite its name takes yo to spare parts. There is a way to find diagrams for Siemens dishwashers there. Better still speak to the nice lady on the phone between 8-8pm who will help you find the diagram or advise on parts. This forum won't allow me to post a phone number but it is on the site and starts oh eight four four. Very helpful.




@janblues:

Ik neem aan,dat je zelf ook gegoocheld hebt.

Toch zet ik bovenstaand advies hier,in de hoop dat het je verder helpt.

Twee dingen wil ik nog opmerken:Staar je niet dood op dat ééne type.Die elektrische schema´s zijn dikwijls bij diverse machines bijna hetzelfde.

Ten tweede:Ikzelf zoch enige tijd terug ook zo´n schema voor een kettingzaag,en stond versteld,van hoeveel web sites er bestaan,waar deze te koop zijn,voor redelijk weinig geld.

Sukses,gr.George

PS.Als moderatoren quote ongepast vinden,begrijp ik,dat ze het rode potlood hanteren..

 
Laatst bewerkt door een moderator:
@ marie

Ik ga kijken bedankt voor de tip.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan