Kinderslotvraag DM800

H

henkiepenkie

Hallo allen,

ik heb sinds vandaag de DM800 waarbij ik net bepaalde zenders achter een slotje heb gezet.Nu kwam ik erachter dat NL3 ook achter het slot zit,erg vreemd.Nu krijg in deze niet unlocked! Ik heb de beveiliging er weer af gezet en de map die beveiligd moet zijn daarna ook weer beveiligd.In dreamboxedit zijn deze zenders allemaal rood dus geblokkeerd behalve NL3 die is nog gewoon wit dus volgens dreamboxedit niet geblokkeerd.

Maar hoe kan ik nou nl3 unlocken??

Alvast bedankt voor de reactie(s),

groet,

Henk

 
Hoe dat precies werkt met de AB weet ik niet, maar als het goed is kun je met Dreamoxedit de lijst uit de ontvanger halen en daarmee de blokkades opheffen

Daarna de zenderlijst weer uploaden naar de box en het zou allemaal moeten werken.

 
Allereerst welkom op Satellite Fun Henkiepenkie.

Normaliter moet het inderdaad met DreamboxEdit lukken, maar ik lees dat het er in DreamboxEdit uit ziet alsof de beveiliging er helemaal niet op zit.

Misschien heeft het te maken met wat je schrijft dat je een map beveiligd hebt.

en de map die beveiligd moet zijn daarna ook weer beveiligd.
Welke map bedoel je hier? Of op welke wijze?

Een andere mogelijkheid is om met DreamboxEdit Ned3 te verwijderen, en dan weer vanuit de lijst in het boeket te plaatsen, dan is hij normaliter ook niet meer gelocked.

Of eens proberen met Dreamset.

 
Hoihoi,

bedankt voor de reactie ten eerste !!

Ik heb via de AB de map Erotiek achter het slotje gezet voor de kids.Dat is dus de map die ik ook een keer weer heb ge-unlocked maar toe bleek dus ook weer dat NL3 achter een slot zat,dus dat had niet geholpen.Ook zit NL3 niet in dat pakket en is er bij de zenderlijsten te zien dat NL3 gewoon wit is en niet rood zoals de geblockte zenders.

Ik ga eens proberen om de zender eruit te gooien , de lijst te updaten en daarna weer toevoegen en weer updaten,

jullie horen het nog,

bedankt nogmaals,

groet,

Henk

 
V.w.b. de reactie, graag gedaan uiteraard, daar is zo'n forum immers voor.:)

Mocht het niet lukken zoals je het nu gaat proberen, dan kun je eventueel ook nog proberen niet het mapje erotiek te lokken, maar alle erotiek zenders in dat mapje te selecteren en deze dan te locken. Zou hetzelfde effekt moeten hebben, misschien dat het dan iets uitmaakt voor NL3, maar dat weet ik niet zeker. Het is een poging waard.

 
De jongen die eea had geinstalleerd heeft er een nieuwe tv lijst in gezet en snapte het ook niet.Ik ben nu in de instellingen geswitched van Cable naar Enigma2 waardoor Dreamboxedit ook weer werkt en ik zelf weer kan schuiven en aanpassen.Dus wat het nu precies geweest is weet ik niet,maar het is opgelost en kan ik hier in het forum andere zaken over de DB eens gaan zitten lezen :)

groet,

Henk

 
Ik ben nu in de instellingen geswitched van Cable naar Enigma2
Misschien heeft net daarin het probleem wel gezeten, wie weet.

Maar fijn te horen dat het weer werkt, veel leesplezier op het forum en als je weer vragen hebt, stel ze gerust.

Bedankt voor de terugkoppeling!(Y)

 
graag gedaan!!

ik zal eens zoeken of er een handleiding/howto is die eea duidelijk maakt over de DB.

groet,

Henk

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan