ET9X00 niet meer te vinden op PC

L

loekio

Voor de vacantie had ik de Clarck Tech uitgezet. Toen we terug waren merkte ik dat hij aanstond. Daarvoor was hij als et9x00 te vinden in het netwerk op de PC, maar nu niet meer. Ik kon films uitwisselen tussen de Clarck Tech en de Pc (Windows 7 en LAN). Ik probeerde met apparaat toevoegen het weer in orde te krijgen. Ik kreeg op de PC een blauw scherm met tekst die ik niet zo gauw kon lezen, omdat de PC uit ging en weer herstartte. De C.T. en de Pc geven alletwee aan dat er verbinding is. Hoe krijg ik dat weer goed? Wie kan mij helpen?

 
Vreemd dat je CT weer aan stond toen je terug kwam.

Ik wilde hem zelfs ooit weg hebben maar kreeg het niet klaar, omdat Samba schijnbaar standaard met dat apparaat opgestart wordt.

En dat is ook het hele eieren eten.... Samba server op de ET9x00 (of CT in jouw geval) moet draaien om hem op die manier in het netwerk zichtbaar te hebben.

Heb je de CT zelf ook al eens helemaal nieuw gestart?

 
Er was iemand bij me die ontdekte dat het blauwe scherm en het afsluiten van de Pc kwam door ATHR-SIS en hij heeft een nieuwe Atheros driver op de Pc gezet. Dat de verbinding tussen de Pc en CT zoek was kwam door de virus scanner en firewall, kennelijk na een update van de Spyware doctor. Alles werkt dus weer goed!!!!!!!!!!!!!!

 
Uitstekend! Wat een driver allemaal niet doen kan he?

Bedankt voor de terugkoppeling!(Y)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan