Even mijn kerstverlichting testen...

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
En dat mag met Halloween:

 
Hahahaha, prachtig het begint weer. Hartstikke mooi! Toch apart hoe ze dat maken met die lichten etc. op maat van de muziek.:)

Even los van dit moois vind ik het wel jammer dat men nu al met Kerst is begonnen, ook in de winkels. De hele Sint gaat er uit en de Sinterklaassfeer is op die manier ook totaal verpest. Erg jammer want dat was vroeger toch ook een mooi en leuk feest!

 
Sinterklaas is bij ons nog steeds een mooi feest hoor, we blijven er hier een gezellige dag van maken.

 
Hey BT we hebben hier nog altijd een Sinterklaas feest hoor.

Hier in het noorden blijft HIJ nog steeds komen met paard en baard.:)

 
Er zijn er gelukkig wel nog. Bij ons komt ie ook nog met boot en paard, maar wat ik bedoel is dat er zo weinig aan dacht aan besteed wordt.

Vroeger hingen de winkels ook vol met Sinterklaasjes, zwarte pieten, pieten en klaaskostuumpjes, stafjes, pakjes (cadeau'tjes) etc. etc. Is dat bij jullie nog? Want dat is hier niet of nauwelijks nog te vinden gezien het hier al vrijwel overal vol hangt met kerstversieringen.:sad:

 
Misschien nog een leuke tip om in de Sinterklaassfeer te komen, een mooie film op een koude winteravond?

In de nieuwsgroepen staat nu

.
Lekker gezellig op pakjesavond film kijken met "groot en klein" .

 
Lijkt me inderdaad wel een leuke en ook interessante familiefilm, bedankt voor de tip!:)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan