et5000 open pli3

peppi

New Member
Lid sinds
22 mei 2011
Berichten
25
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
59
even een vraagje ,na een update na pli 3 is mijn et5000 niet meer te benaderen via internet,nochtans niks veranderd maar hij herkent de harde schijf niet meer als hdd maar als usb,dus zal iets aan de adresregel moeten wijzigen van al geprobeerd maar lukt niet,wie weet waar ik de fout maak,de internet verbinding werkt dus wel,hoop dat ik het goed uitleg,mocht het niet zo zijn vraag me dan even

 
Het is niet de eerste keer dat Openpli iets verandert en dan opeens de hdd niet meer als hdd maar als usb wordt gezien of iets soortgelijks.

Waarom je ontvanger niet meer vanaf internet bereikbaar is, is me niet bekend. Zolang de ontvanger welf nog verbinding heeft met internet en je hem vanuit je thuisnetwerk kunt bereiken werkt een en ander prima. Misschien dat het ip van de ontvanger gewijzigd is en dus ook de poortforwarding anders gezet moet worden.

V.w.b. de harde schijf, even zien... Ik weet niet of dat met OpenPli 3 ook zo is maar normaliter kun je dat wijzigen door op de knop van filelist te drukken, dan de gele knop (lokatie) en daar kun je dan de nieuwe harddisk lokatie ingeven.

Dat kun je dan weer controleren door in de filelist te gaan kijken of je de opnames weer ziet en dus de harde schijf weer gezien wordt.

 
ga eerst even werken maar ga dit straks proberen,je hebt inderdaad goed begrepen dat ik hem wel kan benaderen via de editor maar dus niet aan mij bestanden via het internet kan,zal dus inderdaad zoiets moeten zijn,laat nog van me horen,groeten peppi

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan