verwijderen van webinterface old

Robin01

New Member
Lid sinds
8 okt 2012
Berichten
33
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
46
Hallo allemaal,

Ik probeer Webinterface-old te verwijderen dmv Applicatie-rode knop -extensions, dan scrollen naar Webinterface old.

Ik krijg de melding dat verwijderen is voltooid.

Ga ik terug naar het begin scherm zie ik dat het niet is verwijdert.

Weet iemand hoe ik de software handmatig kan verwijderen?

 
Helaas vermeld je niet om welke bestanden het precies gaat en welke ontvanger.

Ik zie dat je de vraag op meerdere forums hebt uit staan en dat daar geschreven wordt de ontvanger helemaal uit te zetten (van de stroom af) en weer aan te zetten.

Jij schrijft dat dit niet helpt.

Je kunt ze immers nog zien schrijf je, waarmee zie je ze dan? Met een FTP programma?

Normaliter kun je gewoon die bestanden ook verwijderen middels een FTP programma.

 
Bestand heet: Webinterface-old

het bestand zie ik als ik terugga naar het beginscherm (Appicatie)

Ik kan mijn dreambox (DM800 SE) middels FTP benaderen.

Maar waar staat het bestand? zodat ik het kan wissen?

 
Volgens mij is dat geen bestand maar een directory of alleen een weergave in het menu.

Ik zou zo niet weten waar dat precies te vinden is, dat zouden ze bij Pli moeten weten. Misschien als je aldaar onder je huidige vraag duidelijker aangeeft wat je bedoeld, zoals je dat nu hier hebt uitgelegd, dat ze je wel verder kunnen helpen.

 
Het is gelukt:)

Ga m.b.v. een ftp programma (b.v. DCC) naar: /usr/lib/enigma2/python/Plugins/Extensions/

Wis de directory Webinterface.old

Reboot je box.

 
Ah mooi, bedankt voor de terugkoppeling!(Y)

Ik zat daar gisteren ook te kijken maar heb niet onder de directory python gekeken omdat dit de laatste plaats was waar ik een plugin zou omdat dit een programmeertaal is.

Weten we in elk geval waar volgende keer te zoeken, thanks!

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan