De mooiste versie van....

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Nja we lopen tegen de kerst dus het mooiste kerstlied. Wie vindt hem?

Ik zal alvast het spits afbijten en O Holy night van Mariah Carey als mijn nummer 1 wegzetten.

 
Begin ik pas aan na Sinterklaas, die wordt sowieso veel te veel ondergesneeuwd door Kerst. Het hele Sintfeest is in dit land naar de kl*te. Was vroeger veel gezelliger.

Mariah Carey is een mooi paard maar sorry, aan dit lied noch de uitvoering vind ik een bal aan.:sad:

Slechte toon, veel stukken binnensmonds en nauwelijks verstaanbaar gezongen, daarnaast ken ik het lied niet. Daarom lijkt het me misschien teveel op een gewoon lied?:)

Voel er in elk geval geen Kerststemming bij, en dat zou wel moeten eigenlijk bij een goede Kerstuitvoering van een song.

 
Oh Holy Ni(ks)ght door Truusje....

Ik ben het eens met Black Tiger, dit is niet alleen slecht maar ook nog eens vals zoals ze er ook uit ziet, gezongen en plat vertoon met overdreven sexy bewegingen en intenties.

Is eigenlijk een beetje misselijk makende geblondeerde juf.

 
Ja alleen hier dan he... normaliter vind ik haar wel een andere juf.:sex::biggrin:

 
Ja volgens mij had @freggel er ook zulke plannen mee als zijn nummer1.:cool:

 
Ok, ok, genoeg commentaar... :biggrin:

Ik zal na Sinterklaasavond wel opzoek gaan naar een mooiere kersthit!

is ook wel een goeie kersthit. :biggrin:
 
OMG!:eek: WHAHAHAHA.... ja een hit was dat wel inderdaad.:biggrin::biggrin:

 
De vraag blijft: Krijgt ze die baan als zanger/dancer?

Of bedoelde zij wat anders met de vraag: "Can you use me?"

 
Die stond ook in mijn lijstje met favorieten, niet helemaal bovenaan maar zeker wel in de Top 20.:)

Ik ben nog op zoek, er is zoveel moois dat het moeilijk is een keuze te maken, maar een van de andere oudjes staat momenteel al een paar dagen op nummer 1 bij me.

 
@RobC: Volgens mij kreeg ze die baan als zanger/danser.:)

Ben wat romantisch aangelegd dus dit is mijn Kerst Top 3 zoals hij er nu uitziet:

1.)

van Chris Rea.3.) Last Christmas van Wham.

Nummertje 1 heb ik nog mooier gehoord, misschien groter orkest erbij ofzo, maar volgens mij wel van dezelfde uitvoerende.

Die van de Die Hard film is overigens ook best een mooie uitvoering, door iemand anders gezongen, maar met wat meer instrumentale variatie erin.

M'n top 20 gaat verder met andere nummers (in willekeurige volgorde) van o.a. Frank Sinatra (Have Yourself a Merry Little Christmas), The Most Wonderful Time of the Year van Andy Williams (zijn White Christmas, Sleigh Ride en Moon River zijn trouwens ook erg goed). Overigens niet te verwarren met Sleigh Ride van Leroy Anderson uit 1948, die alleen instrumentaal is, maar wel leuk gemaakt!

En nee, er zit geen Elvis bij, die zijn meest bekende Kerstnummer was me te zwaarmoedig.

Tja.... zoals gezegd... er zijn er zoveel. En ondanks dat ik een voorkeur heb voor de oudere nummers en de meeste moderne niet echt bijzonder vind, zijn er toch 2 in geslaagd om in de top 3 te komen.:)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan