kanalen verwijderen openpli dreambox

stefank

New Member
Lid sinds
25 jul 2011
Berichten
36
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
46
Ik heb openpli draaien op een box, maar kan geen kanalen verwijderen met de afstandbediening, weet iemand hoe dat kan ?

 
Je hebt gelijk, de optie "invoer verwijderen" komt alleen voor bij de Favorietenlijst.

Als je gewoon bij satellieten onder zenders kijkt ofzo, dan komt die optie niet tevoorschijn als je op de menuknop drukt.

Misschien dat ze het in OpenPli onmogelijk gemaakt hebben om te voorkomen dat men per ongeluk (of misschien met de a/b spelende kinderen) zenders verwijdert.

 
Je kunt bij kanaal instelling bij autom zetten?

staat , wild u de voorheen kanalen verwijderen ?

JA/ OF NEE

dan kun je gewoon op nee zetten , en dan op ok drukken.

 
Bedankt voor de tip maar ik begrijp hem niet helemaal, kun je iets duidelijker zijn?

Waar staat bijvoorbeeld deze kanaalinstelling waar je het over hebt?

 
Heb ook even mijn DM800HD aangesloten maar kan die optie ook nergens vinden.

Hier staat er ook PLI op maar als ik op bouquet druk en heb de lijst daarna op de menuknop heb ik gewoon de optie "invoer verwijderen" en kan ik de zenders gewoon verwijderen.

 
Ja klopt, bij bouquet oftewel favorieten wel.

Maar ga nu eens naar de satellietenlijst, kies van een sateliet een zenderpakket, en probeer dan maar eens de verwijder optie te krijgen, die is er dan niet. Heel vreemd.

 
Dat had je inderdaad eerder geschreven en heb ik ook geprobeerd maar dan kun je ze wel weer verplaatsen naar een bouqet en dan kun je ze alsnog verwijderen als ze in het bouqet staan.

Direct van de satelliet lukt dus niet.

Het is dan wel wat omslachtig en veel handelingen maar het kan wel.

 
Dat klopt niet wat je zegt.

Het is geen verplaatsen wat je dan doet maar kopiëren, de optie is "zender toevoegen aan boeket", daarmee komt hij wel in het boeket te staan nen dan kun je hem wel weer uit het boeket verwijderen, maar staat hij nog steeds in de lijst van satellieten, dus is hij niet verwijderd. Een optie "verplaatsen" staat er niet bij.

Althans niet bij OpenPli 2.1. Heb het net voor de zekerheid ook getest.

Het zou gewoon vanuit de lijst met satellieten of providers verwijderd moeten kunnen. Dacht dat dit vroeger (voor pli 2.1) ook mogelijk was, maar kan me vergissen, weet het niet meer zeker, kan ook dat dit met Enigma 1 firmware was.

Maar het kan helaas niet via de a/b, ook niet op de omslachtige manier.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan