dreambox hd 500-s

G

geven

Hallo ,ik heb een dreambox dm 500-s die geen beeld meer doorlaat dwz een 4tal zenders kan ik nog zien , ook niet de vrije zenders .

Ik denk dat het te maken heeft met het overstappen van kpn naar upc .

De dream box is met een internet kabel verbonden met de router.

Na de overstap kregen wij dit probleem.

Ik heb bij instellingen het ip adres van de sisco router (upc) ingevuld en het vinkje bij hdcp uitgeschakeld.

Als ik een kanaal op zwart heb kan ik wel via info button info ophalen van betreffende kanaal, soms heb ook alleen geluid.

Weet iemand een oplossing

 
Laatst bewerkt:
Als jouw zenders op zwart staan ligt dat niet aan de internet verbinding.

En als dit wel het geval is doe je dingen waar je op een forum geen antwoord op krijgt.

Als je wel een een canaal + kaart gebruikt moet je zonder internet aansluiting beeld hebben.

Is dit niet geval kan je nieuwe software plaatsen.

Of de cam werkt niet meer.

Zenders die vrij zijn moet je gewoon zonder kaart kunnen zien als je voldoende signaal van je schotel krijgt.

 
Allereerst welkom op Satellite Fun.

Ik ben het helemaal met Aart44 eens. Inderdaad is het ook zo dat je helemaal geen internet nodig hebt om de vrije zenders door te kunnen krijgen.

Lukt het je dus niet om beeld op de FTA zenders te krijgen, dan lijkt het me verstandig het eerst eens naar je signaal te kijken op die zenders.

 
BT moeten we ons zorgen maken of zijn het je ogen?:)

 
OMG! Ik denk dat het tijd is om zorgen te maken.:sad:

Excuus... En dan heb ik je antwoord gisteren ook nog 3x nagelezen, ik zag er echt Aart44 staan. Volgens mij begin ik oud te worden.:sad:

 
Misschien de snelheid van antwoorden?

Ligt niet aan de leeftijd hoor BT, het is menselijk. ;)

 
Nee de snelheid was het niet, als ik snel antwoord lees ik de antwoorden niet 3x na.:)

 
Er wordt niet meer gereageerd ik hoop dat hij weer kan kijken.

BT ik vond het niet erg hoor.

Maar het was al de tweede keer.:biggrin:

 
Ja dat klopt, het was inderdaad de tweede keer bij jou, viel me nadien ook in.

Da's toch wel apart. Maar dan ben ik in elk geval geen ezel want een ezel stoot zich niet 2x aan dezelfde steen.:biggrin::biggrin:

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan