Ik zet de posting even hier weg, want waar zijn we mee bezig?
Afgelopen zondag begon de gsm van de kleinste Freggel vreemd te doen, het ding begon zichzelf iedere keer opnieuw te starten, terwijl deze gewoon aan de lader in de bank lag.
Het gaat in dit geval om een Samsung Galaxy Ace die nog maar een maand of 5 in gebruik is.
Zelf eerst geprobeerd of dit te stoppen was middels het eruit halen van de accu voor een minuut of tien, en nadien een harde reset gedaan. Maar het ding gaat het niet meer doen.
Nu ben ik dus meteen gaan bellen, maar je raadt het al op zondag wordt er niet gewerkt.
Dus gisteren, maandag, gebeld en een afspraak gemaakt met een monteur die langs zou komen, en dat zou as woensdag zijn, uhhhh, ik ben verzekerd voor de 4-uursservice hoor mevrouw de smartcaremedewerkster, oh maar dan kan het morgen ( dinsdag ) dat is nog geen 4 uur, maar het kon niet eerder dan deze dag tussen 8 en 12... Ok dat doe je dan maar.
Ik was dus wel thuis, maar lag op bed omdat ik nachtdienst heb, maar ben om kwart voor twaalf opgestaan, en jahoor je raadt het al, er is gebeld dat men een uur later komt.
En om 12:15 gaat de telefoon dat men helemaal niet meer komt wegens logistieke problemen, en dat het niet voor as vrijdag de 21ste kan???
Ik zal niet uitleggen wat mijn reactie was, maar hier wordt je toch niet vrolijk van, je betaald keurig netjes voor iets waarvoor je verzekerd denkt te zijn, en dan doet men het zo?
Ik denk dat ik vandaag of morgen ook logistieke problemen heb met mijn pc/fiets/auto, en dat er gewoonweg niets meer betaald wordt.
Wordt vervolgd.
Afgelopen zondag begon de gsm van de kleinste Freggel vreemd te doen, het ding begon zichzelf iedere keer opnieuw te starten, terwijl deze gewoon aan de lader in de bank lag.
Het gaat in dit geval om een Samsung Galaxy Ace die nog maar een maand of 5 in gebruik is.
Zelf eerst geprobeerd of dit te stoppen was middels het eruit halen van de accu voor een minuut of tien, en nadien een harde reset gedaan. Maar het ding gaat het niet meer doen.
Nu ben ik dus meteen gaan bellen, maar je raadt het al op zondag wordt er niet gewerkt.
Dus gisteren, maandag, gebeld en een afspraak gemaakt met een monteur die langs zou komen, en dat zou as woensdag zijn, uhhhh, ik ben verzekerd voor de 4-uursservice hoor mevrouw de smartcaremedewerkster, oh maar dan kan het morgen ( dinsdag ) dat is nog geen 4 uur, maar het kon niet eerder dan deze dag tussen 8 en 12... Ok dat doe je dan maar.
Ik was dus wel thuis, maar lag op bed omdat ik nachtdienst heb, maar ben om kwart voor twaalf opgestaan, en jahoor je raadt het al, er is gebeld dat men een uur later komt.
En om 12:15 gaat de telefoon dat men helemaal niet meer komt wegens logistieke problemen, en dat het niet voor as vrijdag de 21ste kan???
Ik zal niet uitleggen wat mijn reactie was, maar hier wordt je toch niet vrolijk van, je betaald keurig netjes voor iets waarvoor je verzekerd denkt te zijn, en dan doet men het zo?
Ik denk dat ik vandaag of morgen ook logistieke problemen heb met mijn pc/fiets/auto, en dat er gewoonweg niets meer betaald wordt.
Wordt vervolgd.