Multispeed †
Addicted Member
De winkel van mijn dochter had vlak voor de drie drukste dagen van het
jaar, voor kerst, vanaf vrijdagochtend 21 december 2012 geen enkel
signaal meer van de KPN.
Na het melden hiervan volgende reactie op Maandag 24 december 2012
komt een monteur langs. Hallo zeg dit is een winkel, geen telefoon, geen
internet en klanten konden geen pinbetalingen doen.
Er kon wel direct een monteur komen als er een jaaronderhoudscontract
werd afgesloten à € 35,00 per maand ex. BTW.
We hadden al gehoord dat de monteur een verkeerde schakelaar had
omgezet, zij maken een fout en wij moeten daardoor extra betalen.
KPN bleef over een storing praten terwijl dit een fout was van die monteur.
In uiterste nood een mobiel pinapparaat gehuurd zodat in ieder geval de
klanten konden pinnen.
Ruim 4 uur geen pintransacties kunnen uitvoeren.
Na veel discussies waren ze bereid een niet verplicht coulance bedrag van
€ 150,00 te betalen, niet mee akkoord gegaan en er op aangedrongen dat
de KPN het volledige huurbedrag van het mobiel pinapparaat zou vergoeden.
Uiteindelijk de toezegging gekregen dat het volledige bedrag wordt vergoed.
Zal ik wel meermaals om moeten vragen voordat het op de bank rekening staat.
Tot op heden 15 januari 2013 de toegezegde vergoeding nog niet ontvangen
Wat achteraf bleek is dat de KPN vaak klanten met betalingsachterstand
op vrijdag afsluit om ze te dwingen tot betalen alleen deze monteur had
een ander af moeten afsluiten en niet de aansluiting van mijn dochter.
Deze bedrijven verschuilen zich achter procedures en gebruiken klanten
slechts om van te plukken. Heel erg triest!
Multispeed
jaar, voor kerst, vanaf vrijdagochtend 21 december 2012 geen enkel
signaal meer van de KPN.
Na het melden hiervan volgende reactie op Maandag 24 december 2012
komt een monteur langs. Hallo zeg dit is een winkel, geen telefoon, geen
internet en klanten konden geen pinbetalingen doen.
Er kon wel direct een monteur komen als er een jaaronderhoudscontract
werd afgesloten à € 35,00 per maand ex. BTW.
We hadden al gehoord dat de monteur een verkeerde schakelaar had
omgezet, zij maken een fout en wij moeten daardoor extra betalen.
KPN bleef over een storing praten terwijl dit een fout was van die monteur.
In uiterste nood een mobiel pinapparaat gehuurd zodat in ieder geval de
klanten konden pinnen.
Ruim 4 uur geen pintransacties kunnen uitvoeren.
Na veel discussies waren ze bereid een niet verplicht coulance bedrag van
€ 150,00 te betalen, niet mee akkoord gegaan en er op aangedrongen dat
de KPN het volledige huurbedrag van het mobiel pinapparaat zou vergoeden.
Uiteindelijk de toezegging gekregen dat het volledige bedrag wordt vergoed.
Zal ik wel meermaals om moeten vragen voordat het op de bank rekening staat.
Tot op heden 15 januari 2013 de toegezegde vergoeding nog niet ontvangen
Wat achteraf bleek is dat de KPN vaak klanten met betalingsachterstand
op vrijdag afsluit om ze te dwingen tot betalen alleen deze monteur had
een ander af moeten afsluiten en niet de aansluiting van mijn dochter.
Deze bedrijven verschuilen zich achter procedures en gebruiken klanten
slechts om van te plukken. Heel erg triest!
Multispeed