Najib Amhali

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Gisterenavond naar een show van hem gekeken, Alles komt goed, en mezelf kapot gelachen... :biggrin:

Schijnbaar heb ik wel een probleem, want we zijn bekender dan dat ik dacht! :stupid:

Ik zal wel weer wat over me heen halen, maar kijk naar het volgende clipje, en let vooral goed op bij 5:40, en daarna bij 5:57... :biggrin::biggrin::biggrin:

Alles komt goed: Sprookje

 
 
Ik heb hem hier al wel eens geplaatst, maar ik kan nog steeds niet rustig mijn krantje lezen....

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Whahaha, ja ik was te laat met kijken naar die show, maar dat stukje heb ik wel nog meegekregen over die freggels.:biggrin:

Ja die Beardyman met z'n electronica hebben we al eens gezien dacht ik blijft knap.

De bierstoel komt zeker uit Engeland he? Bijna perfekt want zo te zien heeft het bier net als in Engeland nauweljiks een schuimkraag.:biggrin:

Heb je Grace in de freggelgrot verstopt? Laat het freggelvrouwtje haar dan maar niet vinden.;)

 
Reageer wel later maar deze Najib Amhali is een buitelander die nog beter weet hoe nederlanders in elkaar zitten als de meeste van ons, gewoon beregoed en lachen van begin tot eind, dus die flashplayverplichting niet aangevinkt.

Groet Schapi

 
Ja klopt, hij is in het buitenland geboren maar wel in Nederland opgegroeid. Het is gewoon hartstikke leuk om te zien hoe die man komisch doet over zijn eigen volk en tegelijkertijd ons Nederlanders een spiegel voor houdt.

Ik heb tot nu toe al zijn shows gezien, in 1 woord geweldig!

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan