vraag over tv kaart schotel

G

gaby1977V

Wij hebben een gloednieuwe ( nouja net een jaartje oud) schotel aan ons uis hangen en nu gebruiken wij die totaal niet doordat wij er tijdelijk een gekopieerd kaartje ofzo voor hadden (was te leen van eigenaar woning) en die moest die kaart terug en toen konden wij de schotel niet meer gebruiken. NU betalen wij heel veel aan abo kosten van kpn maar die bevalt ons totaal niet. Ziggo heeft ook veel problemen hier in de omgeving.

Maar hoe kom je aan een losse kaart zonder abo voor een schotel want ik heb zelf alles in mijn bezit qua apperatuur namelijk ?

En kan ik via de schotel alleen op tv ? of is er ook een mogelijkheid om onder die dure abo's van internet providers uit te komen ?

Groeten

Gaby

 
Eerst welkom op het forum.

Ja hoe kom je aan een smartkaart wat dacht je van gewoon kopen.

Als je een Google doet op "Canaldigitaal smartkaart kopen" dan vind je wel een adres via Canaldigtaal zelf is geen goeie optie dan krijg je hun apparatuur er bij en dat heb je al.

Maar met alleen een smartkaart ben je er niet je moet er dan een abo bij afsluiten.

Prijzen en welke pakketten kun je op de site vinden.

En nee internet via de satelliet is veel langzamer en veel duurder als ADSL of Glasvezel.

 
Maar je kan dus niet alleen met zo een kaartje los te kopen zonder gelijk bij canal digitaal een abo af te moeten sluiten de schotel gebruiken ?

Want bij hun heb ik slechte ervaringen en ik wil hun niet echt graag meer gebruiken.

maar dan ga ik nog wel eens googlen misschien kom ik dan verder want via google kwam ik hier terecht en dacht hier zitten vast mensen die tips hebben ahahahha.

Maar dan puzzel ik nog wel eventjes verder

Groeten

Gaby

 
Nou gewoon verder zoeken maar gekopieerde kaarten kun je naar het rijk der fabelen verwijzen of het is een hele tijd geleden toen het wel mogelijk was dus zo rond 2004-2005 was dat afgelopen misschien iets later.

Van de eigenaar van de woning zul je wel een tweede of derde kaart hebben gehad die je bij een abo kunt krijgen.

 
Oke ja dat kan kloppen die kaart was in 2005

Maar wat is dan toch die dreambox waar ik zoveel over lees en hoor. heb je daar wel abo voor nodig want die prijzen tegernwoordig steeds duurder en de service is soms ver te zoeken.

Ik ben gewoon geintreseerd in andere opties naast standaard ziggo of glasvezel hier in twente.

Groetjes

Gaby

 
Met een Dreambox en andere vaak veel goedkopere Linux ontvangers heb je het over cardsharing daar kun je op Googlen dat mag hier niet besproken worden alleen over interne sharing dus van de woonkamer naar de slaapkamer mag je hier vragen stellen.

 
Oke ja dat kan kloppen die kaart was in 2005Maar wat is dan toch die dreambox waar ik zoveel over lees en hoor. heb je daar wel abo voor nodig want die prijzen tegernwoordig steeds duurder en de service is soms ver te zoeken.

Ik ben gewoon geintreseerd in andere opties naast standaard ziggo of glasvezel hier in twente.

Groetjes

Gaby
het voordeel van n dreambox en diverse andere is dat er gratis naar alle fta gekeken kan worden, er zijn sites die zich met wanscharing bezig houden , wees wel gewaarschuwd de boete is erg hoog

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan