Vandaag of morgen... ( wordt vervolgt )

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Ga ik hier een mooi verhaal wegzetten waar jullie op in moeten haken!

Het verhaal heet : Nostalgie...

[als hint...] ( pietje piraat ) Was in onze tijd de plaat die wij draaide als de zender opgestart werd op zondagmorgen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Laat ik duidelijk zijn, pas als ik mijn verhaal verteld heb mogen jullie inhaken!

Dus luister intussen naar

 
Hoi Freggel, Nou dan gaan we even inhaken, volgens mij ben ik ietsje ouder dan jij; hier luisterde ik vaak naar in mijn jeugd.

---------- Post added 04-05-2013 at 10:35 ----------

En dezedan.

---------- Post added 04-05-2013 at 11:00 ----------

En als je veel van je vriendin/vrouw houdt moet je dit afspelen.

 
Ik ben geen Jimi Hendrix fan ondanks dat ik wel liefhebber ben van veel muziek uit de jaren 60, 70 en eerder. Enorm gevarieerd van licht klassiek tot lichte rock.

Voordat ik zelf eigenlijk op zoek ging naar muziek groeiden wij op met de muziek waar moeder graag naar luisterde en dat hoor ik eigenlijk nog steeds graag.

Van deze bekende pianist bijvoorbeeld of

behoort tot mijn favorietjes, zoals hoorbaar is ze zelfs live erg goed!
 
Ik vindt dat beide heren die hier reageren het goed bij het juiste eind hebben, maarrrrr mijn verhaal moet nog komen, maar dat is na de korte vakantie die as woensdag ingaat!

Misschien dat jullie alvast de muziek die hier bij gaat zijn alvast een beetje naar binnen kunnnen gaan " slurpen" intussentijd? ( 12 inch mega collectie ) in de nieuwsgroepen en volgens mij maar een kleine 60 gig...

Gaat nog leuk worden want ik weet zeker dat


Het plaatselijke talent mag ik ook zéér zeker niet vergeten!!!

Net over de grens: Anita: met : de kleine merel

Higway: kiddie kiddie kiss me

En dan natuurlijk uit het "heike" : Corry Konings

Maar ik ben eigenlijk wel beniewd of er nog hobbyisten uit die plaats meelezen, want of de kerk van Wiilebrord nog bestaat??? :biggrin:

 
Ik moet erbij zeggen dat ik hier en daar in ( mijn geschiedenis ) vooruit loop, maar de allereerste keer dat ik in een discotheek hier over de grens de deur binnenstapte en even mijn glas bier weg wilde zetten, dat ik er meteen achteraan kon...

Ik was zo slim on hem voor 1 van die grote boxen weg te zetten die daar stonden, en men speelde daar juist De Wee Pappa Girl Rappers...

:stupid:

Piiiiieeeeeeppppppppp......

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan