Cardsharing via DVB-S kaart mogelijk?

badkarma

New Member
Lid sinds
20 mei 2013
Berichten
7
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
47
Hallo allemaal,

Ik ben nog steeds een leek op schotelgebied. Ik ben me pas sinds een paar weken erin gaan verdiepen.

De aanleiding is eigenlijk dat we op een recreatiepark wonen met beperkte mogelijkheden wat betreft tv/internet/telefonie.

Ik heb van de week dus alvast een schotel gekocht met lnb's, een Visiosat bisat met 4 dual lnb's voor astra 123, en hotbird.

Voor de rest heb ik nog niets. de bekabeling en de receiver moeten nog komen. Ik zat aan een VU+ duo te denken, maar dat terzijde.

Ik zit nu wel met t volgende; Ik kijk bijna nooit TV in de woonkamer, maar 95% van de tijd vanuit bed naar een PC monitor. Weliswaar geen TV signaal, maar wel nieuws, uitzending gemist via internet.

Nu wil ik op mijn PC dus eigenlijk mn satelliet aan gaan sluiten en ik las dat dat dus kan via een DVB-S kaart en een receiver. Doorlussen.

Alleen nu is de vraag: kan t ook ZONDER receiver, maar met alleen een (goeie) dvb kaart en dan WEL i.c.m. een cardshare abonnementje via via ?? :cool:

mvg,

Niels:)

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Eerst welkom op het board.

Volgens mij worden die pci DVB-S2 kaarten niet veel meer gebruikt maar je zou dan software zoals Progdvb kunnen gebruiken daar kun je als plugin cc cam installeren.

Als je kaart daarmee wil werken natuurlijk.

Maar over cardsharen mag je hier volgens de regels geen vragen stellen.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan