Selltell... dot... kommeke...

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Tja, de bbq-tijd is weer aangebroken dan moet je affentoe eens wat voorbereiden, en dan is het handig dat je het fruit en vlees afdekt met folie, maar ik lig altijd te prullen met die rollen, vershoudfolie scheur je af en het begin is nergens meer te vinden, en alluminiumfolie scheurt op de meest vreemde plaatsen, maar nu heb ik op internet de oplossing gevonden, dankzij het jongste Freggeltje!

, ideaal voor binnen en buiten!
Ik weet dat links naar webshops niet mogen maar voor deze ene keer moet ome BT maar een hand over zijn hart strijken

 


:biggrin::biggrin::biggrin:

Nr.10

 
Whahahaha, die wraptastic, ik heb in een deuk gelegen. Vooral ook wat ze op het laatst allemaal zeggen, de kleine lettertjes zeg maar... geweldig materiaal:biggrin::biggrin::biggrin:

Geweldig apparaat, dat wel! Allemaal kijken en kopen gasten! Voor deze keer laat ik de commerciele links toe!;)

Ook die stoelen, super voor thuis! Ik ga d'r gelijk een paar kopen, neem ik er gelijk een paar van die kussekes bij.:biggrin::biggrin:

 
Zouden ze die 30.000 flippo's die ik hier nog op zolder heb staan ook accepteren? :biggrin:

 
Hmmz... normaal niet maar omdat het er zoveel zijn en ze ook knikkers accepteren kun je allicht eens proberen.:biggrin:

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan