Kiek um goan!!!

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
.
De volgende: Of hij heeft geen ballen meer of zijn vriendin heeft er in geknepen! :biggrin:

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nou dat was zeker weer de moeite waard. Bij die eerste dacht ik eerst van "hmz... dansen, ben ik geen fan van", maar het was dit keer zeker de moeite waard om te zien, fantastisch!

Het lekkerste heeft ie bewaard voor het laatste. Ongelooflijk dat verschil in stem... maar ik zal verder niets verklappen, men moet zelf maar gaan kijken, ik luisterde met ongeloof en verbazing! Fabuleus!;)

Je hebt weer een paar prachtige stukjes voor ons uitgezocht Freggel1!(Y)

 
Ik snap 2 dingen niet bij de eerste?

Hoe laat hij zijn hoofd in het begin naar beneden gaan, en op laatst, die "invert" liggend omhoog komen puur uit de kracht die hij in zijn benen heeft!

KNAP!

 
Dat zou ik nog eens moeten bekijken, volgens mij houdt hij de jas hoogt en is het gezichtsbedrog. Helaas is het account van degene die het filmpje er op gezet heeft verwijderd van youtube dus de tweede link werkt niet meer.:sad:

 
Wie????????

 
Op Youtube, de tweede link van freggel1, degenen die dat filmpje er op gezet heeft, diens account werkt niet meer, dus geen filmpje meer op die tweede link, jammer.

V.w.b. dat hoofd naar beneden gaan ben ik nog eens gaan kijken en mijn gedachtengang was juist. Er zit een stangetje of zoiets wat de jas omhoog houdt, hij gaat dus alleen met zijn lichaam omlaag. Als je goed kijkt zie je dat ook.

Hij gooit ook op een aparte manier de jas opzij, maar als die de grond raakt zie je ook dat hij niet meteen in elkaar zakt maar iets opzij beweegt, alsof er een stijve draad in zit. Dus het is wel te zien.

Blijft natuurlijk toch schitterend wat ie doet.

 
Inderdaad een mooie truuk, en wat is ie lenig!

 
De tweede link werkt intussen weer, heb de eerste post even aangepast. ;)

 
Fijn thanks, want die was zeker ook de moeite waard!

 
Zeer ontroerend!

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan