Minder bier drinken bespaart niet?

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.774
Waarderingsscore
1.000
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
DIALOOG TUSSEN EEN BIJDEHAND JOURNALISTE MET EEN MANNELIJKE BIER DRINKER:

Journalist: Drinkt u dagelijks?

Man: Ja.

Journalist: Hoeveel per dag?

Man: rond 3 kratjes vanaf 12.00 uur.

Journalist: Hoeveel kost een kratje?

Man: ongeveer €10,00.

Journalist: En hoe lang doet u dat al?

Man: 15 jaar.

Journalist: Dus een kratje kost €10.00, en u drinkt 3 kratjes per dag, dat kost u dus ongeveer €900 per maand. In een jaar, kost u dat €10.800, correct?

Man: Correct.

Journalist: Als u in 1 jaar €10.800 aan bier besteedt, is dat in 15 jaar ongeveer €162.000; correct?

Man: Correct.

Journalist: Is het wel eens tot u doorgedrongen dat als u de laatste 15 jaar geen bier had gedronken, u voor het geld dat u bespaard zou hebben een Ferrari had kunnen kopen?

Man: Drinkt u?

Journalist: Nooit.

Man: Waar staat uw Ferrari?

 
Geen speld tussen te krijgen. :biggrin:

 
BT, ik ben al vanaf mijn 16de een stevige bierdrinker! Een Bourgondiër zeggen ze wel eens. :biggrin:

Als ik alle plezier wat ik ervan gehad heb opzij gezet had, tja dan had ik nu geen hypotheek gehad. :biggrin:

Ik zeg wel eens: Ik zou graag die stapel geld eens zien die ik in mijn jonge jaren naar de stamkroeg heb gebracht. ;)

 
Je ziet het verkeerd, ik wrijf het er juist niet in.:)

Er staat immers dat als je het niet opgedronken had, je ook geen ferrari gehad had, oftewel, dan had je het geld ergens anders aan uitgegeven en had je nu toch die hypotheek gehad, dus je hoeft je geen zorgen te maken daarover.:biggrin:

 
Leuk!:biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:

 
IK rook niet ik drink niet.

Wie maakt mijn Ferrari op?

 
Ik rook en drink als een ketter en heb hier ook een Ferrari ( Mijn eigen Otje natuurlijk). Niet het nieuwste model maar alles werkt nog prima hoor. :lol: :lol: :lol:

 
Ik klaag niet hoor boets.

We hebben hier een oud Rovertje.

Is nog redelijk snel voor een diesel.

 
Ja BT en ook nog kleinkinderen.:biggrin:

 
Kleinkinderen ook nog ja, inderdaad. Maar da's hartstikke leuk, toch? :biggrin:

Een vrouw is duurder volgens mij.;)

 
Als ik vroeger al mijn geld verstandig had uitgegeven, dan was mijn ferrari inmiddels al weggerot.. :biggrin:

 
Dan moet je vroeger toch goed verdiend hebben. Tja... vrouwen he, dat is geen investering dat is een geldverslinding.:biggrin:

 
Mijn huisarts zegt altijd: " Niet roken en drinken dan leef je langer"

Hoe komt ie er bij. Het lijkt LANGER. :biggrin: :biggrin: :biggrin:

 
@BT, dat heb je helemaal goed! Vrouwen zijn een zeer dure hobby en een soort van bodemloze put.. :biggrin:

 
Precies. Daarom ga ik me vanmiddag een paar flesjes Westmalle halen, da's goedkoper.:biggrin::biertje:

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan