lnb houders wave

fendtje

New Member
Lid sinds
3 aug 2013
Berichten
5
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
70
een wave T90 besteld en geleverd.

problemen met instellen heden.

opgemerkt dat op sommige lnb houder T 90 staat en op andere T55.

maakt dit een wezenlijk verschil uit.

dank voor info

 
Eerst welkom op het board.

Volgens mij maakt het niet uit de verkopers geven het zo aan,

LNB-Houder voor Wavefrontier T 90 / T55 Schotel
Maar heb zelf geen Wave dus wie het zeker weet mag het zeggen op het plaatje zien ze er hetzelfde uit.

 
Bij een andere satshop zie ik ze apart staan, waarbij die voor de T55 ook nog eens goedkoper zijn. Bij de T90 staat er ook bij "Let op, alleen voor de T90".

Dat kan echter ook een verkooptruuk zijn om meer te verdienen.

Want bij weer een andere shop staan ze wel apart vernoemd, maar aan dezelfde prijs en bij een derde shop ook apart, ander typenummer (a019 voor de T55 en A020 voor de T90) maar verder ook hetzelfde geprijsd.

Ze zien er voor de rest exact hetzelfde uit, dus als ze qua hoogte en diameter hetzelfde zjin zal er volgens mij geen verschil in zitten.

 
Volgens mij kun je op een t55 of t90 gewoon losse houders hangen aan de beugel die erbij zit?

Ik heb hier een t55 hangen, en daar zitten alle lnb''s gewoon los op de beugel met hun eigen houders.

 
Heren,

Helaas jullie zitten er helemaal naast... je kunt geen T55 houders gebruiken op een T90 en andersom, de meting tot de brandlijn is simpelweg anders.

Dus je moet echt de juiste spullen hebben anders gaat het gewoonweg niet werken, dan kan je blijven uitrichten tot je een ons weegt.

 
Laatst bewerkt door een moderator:



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan